Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
valmers skrev:
Citat:
Inskickat av R1 wannabe
Ps Valmers...springer inte ni på varandra, du och No1, i depån under tävlingar? Ds

Nej, inte än, iallafall. Vad skulle det spela för roll?
Det brukar vara svårt att vara osams om man ses då och då och kanske tillochmed måste låna ut grejjor till varandra, för så trodde jag att depån fungerar, men jag kan som vanligt ha fel. Dessutom så kör väl inte ERF och SBK (eller vad det heter) samtidigt.
 

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Hoppas någon i GR-teamet kör ihjäl sig, orkar inte med en till filmjävel
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Nursey skrev:
Jo tack vare ditt inlagg Morlock :) . Hade dock ingen aning om all galla som lag och kokade hos folk har :3freak . Hmmmm. Jag tycker att det kan vara intressant att diskutera saker och asikter men nar det borjar bli hot och skit inblandat sa ar det dags att lagga av. Som vanligt tog jag upp min trad i fel forum, hrm :död.
Tycker helt klart att No1 skall tala ur skagget nu om vad for sakerhets stallningstaganden man gjort i forhallande till GR filmerna :7peta.
Ps med engelsk dator menade jag engelsk keyboard utan de tre sista bokstaverna :rolleyes:
Simma lugnt xxx
Jag är hemskt ledsen, men mitt inlägg var inte ett svar på din fråga. Läs det igen. :rolleyes:
 

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
ChrilleR1 skrev:
Ge fan i att titta på filmerna då istället för att önska LIVET ur folk!!!!!! :kocko

Jag ger fan i att titta på filmerna men dom sprider sin jävla dynga ändå, den dagen någon dör pga dom så håller du antagligen käft, tills dess hoppas jag att dom dör först!
 

ChrilleR1

Ny medlem
Gick med
10 May 2005
Ort
Grått hus i skogen
Hoj
Superduke
Förstår vad du menar. Men tycker fortfarande att det är fel att önska livet ur folk oavsett om det är Du. Jag. eller Team GR...
SFB skrev:
Jag ger fan i att titta på filmerna men dom sprider sin jävla dynga ändå, den dagen någon dör pga dom så håller du antagligen käft, tills dess hoppas jag att dom dör först!
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Goose skrev:
Nope,,,,,,,, Hon fick svaret redan på sidan 1........sen har tråden som vanligt spårat ur, hetsjakten mot GR ledd av Valmers som ( han har säkerligen sett filmerna 10 ggr och sen kanske försökt köra likadant, därav Slemvars kunskaper om hur spikar sitter i benen kan tas bort,,"en annan tråd") leder hetsjakten mot en person som han absolut inte kan veta är den person som kör i GR filmerna.

Väx inte upp Valmers, det är kul att Du offrar större delen av Ditt liv till att skriva ilskna inlägg på SPORTHOJ.com istället för att vara ute och åka hoj.
Det är möjligt att du kissar i byxorna av förtjusning när No1 kör till Uppsala i 300 km/h, jag gör det inte. Den som inte fattar att affärsidén Ghost Rider ger alla förbudsivrare vatten på kuvertet, måste vara duktigt begränsad i tankeverksamheten.
Jag skiter i att diskutera vem Ghost Rider är, det är så uppenbart för alla med en fungerande hjärna att det kvittar.
Att inte fler av SH:s medlemmar genomskådar No1:s taffliga försök att rättfärdiga sina handlingar, genom att leka samhällssamvete, är skrämmande.
 

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
ChrilleR1 skrev:
Förstår vad du menar. Men tycker fortfarande att det är fel att önska livet ur folk oavsett om det är Du. Jag. eller Team GR...

Det ultimata vore ju att dom la ner helt förstås. Tveksamt om det kommer att ske :död
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nursey skrev:
Jo tack vare ditt inlagg Morlock :) . Hade dock ingen aning om all galla som lag och kokade hos folk har :3freak . Hmmmm. Jag tycker att det kan vara intressant att diskutera saker och asikter men nar det borjar bli hot och skit inblandat sa ar det dags att lagga av. Som vanligt tog jag upp min trad i fel forum, hrm :död.
Tycker helt klart att No1 skall tala ur skagget nu om vad for sakerhets stallningstaganden man gjort i forhallande till GR filmerna :7peta.

Ps med engelsk dator menade jag engelsk keyboard utan de tre sista bokstaverna :rolleyes:
Simma lugnt xxx
Hotar är det bara en person som gör, vi andra diskuterar. Undrar hur det kan komma sig?

Säkerhet? I GR-filmerna? Du måste skämta?


Engelskt tangentbord kan tämligen enkelt ställas om till svenskt.
 

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Ort
GÖTEBORG
Hoj
525 + pitpro 125cc
SFB skrev:
Hoppas någon i GR-teamet kör ihjäl sig, orkar inte med en till filmjävel

D e ungefär likadant som att säga... DU! Jag hoppas du blir våldtagen av 5 killar... Fast inte lika så illa... Om du inte kanske har läggningar åt det hållet o bara skulle njuta. :FU
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
G-MAN skrev:
D e ungefär likadant som att säga... DU! Jag hoppas du blir våldtagen av 5 killar... Fast inte lika så illa... Om du inte kanske har läggningar åt det hållet o bara skulle njuta. :FU
Ja, gaykillar njuter säkerligen om de blir våldtagna. Idiot.
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
G-MAN skrev:
D e ungefär likadant som att säga... DU! Jag hoppas du blir våldtagen av 5 killar... Fast inte lika så illa... Om du inte kanske har läggningar åt det hållet o bara skulle njuta. :FU


Ghostrider kör tokfort på allmän väg och utsätter andra för fara.

Vad är det för hemskt som SFB gjort?
 

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Ort
GÖTEBORG
Hoj
525 + pitpro 125cc
Gustav1 skrev:
Ghostrider kör tokfort på allmän väg och utsätter andra för fara.

Vad är det för hemskt som SFB gjort?
Han önskade livet ur en människa, jag hoppas bara att han själv blir tillfredställd...
 

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Solna
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
valmers skrev:
Det är möjligt att du kissar i byxorna av förtjusning när No1 kör till Uppsala i 300 km/h, jag gör det inte. Den som inte fattar att affärsidén Ghost Rider ger alla förbudsivrare vatten på kuvertet, måste vara duktigt begränsad i tankeverksamheten.
Jag skiter i att diskutera vem Ghost Rider är, det är så uppenbart för alla med en fungerande hjärna att det kvittar.
Att inte fler av SH:s medlemmar genomskådar No1:s taffliga försök att rättfärdiga sina handlingar, genom att leka samhällssamvete, är skrämmande.

Nä Valmers, jag kissar inte i byxorna när GR kör i 300km/h till Uppsala, det är ett helt förkastlig, jag gillade inte heller när han körde ruskigt snabbt i området där jag bor med tanke på alla barn som håller till där, däribland mitt eget.

Jag vet inte var i mitt inlägg Du läste det, men du läser väl vad du vill utläsa i ett inlägg, sen tvistar du till det så att det passar dina syften.

Men jag bedriver inte en hetsjakt mot en annan person i ett forum som sporthoj.com bara för att jag ogillar vissa inslag i tidigare filmer.
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Kan ingen moderator stänga denna tråden nu, folk blir ju bara mer och mer osams...
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Goose skrev:
Men jag bedriver inte en hetsjakt mot en annan person i ett forum som sporthoj.com bara för att jag ogillar vissa inslag i tidigare filmer.
Nej, det gör inte jag heller. No1:s verksamhet är förödande för sporthojåkares rykte, vilket redan visat sig i den offentliga debatten. Eftersom jag gillar motorcyklar och allt som hör till, kommer jag aldrig att sluta kritisera skit som exempelvis Ghost Rider.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top