Aleksander
................
4-1.................................................................................valmers skrev:Only in Göteborg.
4-1.................................................................................valmers skrev:Only in Göteborg.
No offense Valmers, men det där fann jag mycket lustigt gjort av Goose!Goose skrev:Slemvars
Goose skrev:Nä Valmers, jag kissar inte i byxorna när GR kör i 300km/h till Uppsala, det är ett helt förkastlig, jag gillade inte heller när han körde ruskigt snabbt i området där jag bor med tanke på alla barn som håller till där, däribland mitt eget.
Jag vet inte var i mitt inlägg Du läste det, men du läser väl vad du vill utläsa i ett inlägg, sen tvistar du till det så att det passar dina syften.
Men jag bedriver inte en hetsjakt mot en annan person i ett forum som sporthoj.com bara för att jag ogillar vissa inslag i tidigare filmer.
Du verkar ju helt jävla puckad :kocko .SFB skrev:Hoppas någon i GR-teamet kör ihjäl sig, orkar inte med en till filmjävel
NEJ.......helst inte.....Det är väl just därför alla trådar om GR spårar ur för alla har en massa saker kvar att säga.Firefly skrev:Kan ingen moderator stänga denna tråden nu, folk blir ju bara mer och mer osams...
Ja ja, keep it up then.....R1 wannabe skrev:NEJ.......helst inte.....Det är väl just därför alla trådar om GR spårar ur för alla har en massa saker kvar att säga.
Dessutom tycker iallafall jag om alla i denna tråd
förutom kanske.....G-MAN....
Kan inte låta bli att tänka på Tv-programmet som sökte en ödmjuk "Kålleborgare" men misslyckades trots en hel säsongs letande
Det måste varit G-MAN som eftersöktes......
Ps. Hoppas du bjuder på den G-MAN, annars ber jag om ursäkt Ds
Billson skrev:Du verkar ju helt jävla puckad :kocko .
Fast visst har du rätt att det är tråkigt när folk blir osams.Firefly skrev:Ja ja, keep it up then.....
SFB skrev:äsch, jag klarar mig
R1 wannabe skrev:NEJ.......helst inte.....Det är väl just därför alla trådar om GR spårar ur för alla har en massa saker kvar att säga.
Dessutom tycker iallafall jag om alla i denna tråd
förutom kanske.....G-MAN....
Kan inte låta bli att tänka på Tv-programmet som sökte en ödmjuk "Kålleborgare" men misslyckades trots en hel säsongs letande
Det måste varit G-MAN som eftersöktes......
Ps. Hoppas du bjuder på den G-MAN, annars ber jag om ursäkt Ds
G-MAN skrev:Han önskade livet ur en människa, jag hoppas bara att han själv blir tillfredställd...
No1 skrev:Tjena...
Mr X på tidningen Bike, en av deras testförare har gjort två sk utmaningar på mc som varit välomskrivna varav den ena var att han utmanade Finlandsfärjan med att köra mc runt Finska viken.......och JA, han vann!!
Vem den mystiske Mr X är kommer för alltid att vara ett mysterium...
Patrik,
SWT Racing...
valmers skrev:Du förstår nog inte så mycket än. Seså, hade du inte en No Fear-dekal som du skulle klistra fast på MT5:an?
Tack...Det var liiiite roligt iallafall?G-MAN skrev:
Det är dessa "oneliners" levererade av Valmers i bästa Percy Nilegård stil som gör att man går omkring med ett leende hela dagen.Valmers skrev:Du förstår nog inte så mycket än. Seså, hade du inte en No Fear-dekal som du skulle klistra fast på MT5:an?
NejR1 wannabe skrev:Tack...Det var liiiite roligt iallafall?
Ut i garaget och jacka kolven nu.G-MAN skrev:
Isåfall ber jag om ursäkt.G-MAN skrev:
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati