Jag tyckte att vi kunde skippa sandlådesnacket, därför skrev jag en sandlådekommentar. Det kallas för ironi, men jag glömde att ironin är död på SH. Dessutom glömde jag att sätta dit 37 smilies för att förtydliga inlägget.Nino skrev:Argumentationsteknik sa du?
Jag befinner mig på ett forum för människor som gillar motorcyklar. Själv gillar jag roadracing mest, och brukar finnas ute i depåerna på SM-tävlingar och ERF, bland annat med titeln lökmek/teamchef. Sålde min egen hoj, eftersom sviterna efter en krasch omöjliggjort eget åkande.Goose skrev:Fan jag kom just på att han inte kör hoj, så förlåt Valmers,,,,men vad gör Du egentligen här då???
Nej.Goose skrev:Är komman och punkter rätt satta för att Du ska vara nöjd i detta inlägg......
Läs mina tidigare inlägg. Inte bara titta, läs.Nino skrev:
Det jag iallafall undrar är på vilket sätt GR filmerna drabbar Valmers personligen...
Kommentar överflödig.Goose skrev:Egentligen borde jag inte sänka mig till Din nivå, men vad gör kommat efter Så i ditt inlägg (Så, kan vi skippa sandlådesnacket nu?)
Se inlägg ovan, angående ironi.Goose skrev:Bandit 1200 som körskolehoj, ja IOFS helt ok, tyvärr så är du 200mil från målet i den kommentaren, men det bevisar bara din inkompetens gällande hojar, så jag låter det vara så. Lev livet Valmers, köp en hoj och ha kul istället för att vara pensionär vid 23 års ålder
Se ovan.R1 wannabe skrev:Ps. Valmers, får man fråga varför du inte har en hoj? Ds.
Jo, den kommer säkert att handla om hur man bromsar säkert från 70 km/h, och hur man väjer för en grävling.blom skrev:är det inte lite sandlåda att säga att den är skit, du har ju inte sett den än
Håller med.t-rex skrev:Varför det? Det är ganska roligt att se outlawwannabemänniskorna slå knut på sig själva när de försöker...
Härligt.Dr Gixxer skrev:Ha ha veckans bästa..... jaghåller med till 100%
Väntar forfarande på svar på detta:
valmers skrev:Du står bakom ett påstått försök till trafiksäkerhetsarbete, i form av en film som skall släppas "world wide".
Du står bakom produktionen och marknadsföringen av Ghost Rider-filmerna.
Vad är det jag har blandat ihop?