bellman_89 skrev:jag har bara ett tips när det gäller bogesundsvägen satsar ni på att köra fort på den vägen mellan 06.30-18.30 vardagar under sommaren så riskerar ni att krocka med både lastbilar å tunga chevor samt personbilar..å på helgerna brukar bonden shelle plasera ut höbalar runt bogesunds stall... tro mig jag både jobbar mitt imot stallet(vid d stora gröna tältet)..å jag kan dendär väg utantill... e inte heller helt oskyldig så tro inte att jag riktar nån större kritik
/bellman
p.s...tidszonen e bara en uppskattning. d.s
valmers skrev:Hotar är det bara en person som gör, vi andra diskuterar. Undrar hur det kan komma sig?
Säkerhet? I GR-filmerna? Du måste skämta?
Engelskt tangentbord kan tämligen enkelt ställas om till svenskt.
Jag tycker att det svarade pa vad jag ville veta. Var det inte menat sa? Fattar noll (inte helt ovanligt tyvarr... )morlock skrev:Vafan snackar ni om?! Hon ställer en fråga och får inte ett enda vettigt svar på 16 sidor. :kocko
Nursey: De har avslutat filmandet och är i post-production fas, vilket innebär att de klipper, färglägger/korrigerar och lägger till effekter med mera. De har inte släppt någon officiell trailer ännu och datumet är inte satt men beräknas till 2006; förmodligen sommaren. Så dina vänner i dublin kan fortsätta läsa magazin från marvel ett tag till och hålla ögona öppna.
Lämna ute oss andra göteborgare från din sarkasm tack?valmers skrev:Only in Göteborg.
Hmm, hade du följt den här länken http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=79040 som jag länkade till i "svaret" så borde du förstått att det var ett sakastiskt inlägg.....Nursey skrev:Jag tycker att det svarade pa vad jag ville veta. Var det inte menat sa? Fattar noll (inte helt ovanligt tyvarr... )
Nursey
morlock skrev:Hmm, hade du följt den här länken http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=79040 som jag länkade till i "svaret" så borde du förstått att det var ett sakastiskt inlägg.....
Varför det? För att GR-fansen och No1 saknar argumentationsteknik och hållbara argument?Nursey skrev:KLANK !!!!!! The penny dropped !!
Fattar anda inte om det va mig eller hela Gr du var sarky om. Men det spelar ingen roll. jag fragade a andras vagnar och nu har jag a pain in my arse nar det galler GR, sa jag lagger ner...Swedie stang ner trad fan.
Neeeeej, faaan. Jag tycker att alla borde ta och ga ut o aka lite hoj, andas lite frisk luft och sluuuuuta tjata !! Jag har inga problem med No1 och/eller hans "fans" (ar vi 14 ar har eller?!?). Fattade inte vad morlock menade och kannde mig dum. Swedie, jag glomde saga: Snalla. Xvalmers skrev:Varför det? För att GR-fansen och No1 saknar argumentationsteknik och hållbara argument?
Nursey skrev:Neeeeej, faaan. Jag tycker att alla borde ta och ga ut o aka lite hoj, andas lite frisk luft och sluuuuuta tjata !! Jag har inga problem med No1 och/eller hans "fans" (ar vi 14 ar har eller?!?). Fattade inte vad morlock menade och kannde mig dum. Swedie, jag glomde saga: Snalla. X
valmers skrev:Varför det? För att GR-fansen och No1 saknar argumentationsteknik och hållbara argument?
När jag åker hoj åker jag sporthoj, till skillnad från vissa som föredrar körskolehojar. Så, kan vi skippa sandlådesnacket nu?Goose skrev:Onödigt att skriva till Valmers om att åka hoj just nu , han har ju ingen!!!
Valmers,,,,själv kommer jag precis från 15 mils hojåkande på kurviga vägar(prova på det någongång) och vad ser man........Jo vårt självutnämnde samvete Valmers fortsätter denna idiotiska tråd.......,,,,Ge upp nu....Vi har fattat att Du inte gillar vad GR håller på med och Du tycker att No1 skulle sluta med att informera om olika MC-olyckor beroende på att han eller GR kört fort mellan Sthlm och Uppsala för några år sedan.
Men inse att GR filmerna är något år gamla och att folk kan gå vidare i livet.
Tyvärr verkar det som om Du inte kan göra det,,,,,,så vem har problem egentligen
valmers skrev:När jag åker hoj åker jag sporthoj, till skillnad från vissa som föredrar körskolehojar. Så, kan vi skippa sandlådesnacket nu?
Är GR-filmerna gamla? Visst, men skitfilm nummer 4 släpps när som helst. Tror du att den kommer att ses med blida ögon av förbudsivrarna?
Använd gärna . istället för ,
valmers skrev:När jag åker hoj åker jag sporthoj, till skillnad från vissa som föredrar körskolehojar.
Precis, men Valmers står över denna typ av argumentationNino skrev:Argumentationsteknik sa du?
Goose skrev:Precis, men Valmers står över denna typ av argumentation
Fan jag kom just på att han inte kör hoj, så förlåt Valmers,,,,men vad gör Du egentligen här då???
Är komman och punkter rätt satta för att Du ska vara nöjd i detta inlägg............
Ge upp nu,,,Du beter Dig som en försmådd yngling med Ditt argumenterande.
vänta , här kommer några felstavade ord att klanka på.....Slemvar,,,,,,,,,,,,Nä fan det blev ju rätt
darth_igel skrev:Och där sjönk den här tråden ännu lägre
valmers skrev:När jag åker hoj åker jag sporthoj, till skillnad från vissa som föredrar körskolehojar. Så, kan vi skippa sandlådesnacket nu?
Är GR-filmerna gamla? Visst, men skitfilm nummer 4 släpps när som helst. Tror du att den kommer att ses med blida ögon av förbudsivrarna?
Använd gärna . istället för ,
Om du visste varför han inte har någon hoj så kanske du skulle skriva annorlunda....Goose skrev:Lev livet Valmers, köp en hoj och ha kul istället för att vara pensionär vid 23 års ålder.
Om du läst hans tidigare inlägg om att de drabbar alla som kör eller som gillar hojar (och kanske kommer att köra) så kanske pengen ramlar ner.Nino skrev:Det jag iallafall undrar är på vilket sätt GR filmerna drabbar Valmers personligen...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|