Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.

flipm0de

Radical Riders
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Lund
Hoj
.
valmers skrev:
Ut i garaget och jacka kolven nu.


arguing.jpg


:fakta
 

bellman_89

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Ort
vaxholm
Hoj
yamaha tzr
nått att tänka på angående bogesundsvägen

jag har bara ett tips när det gäller bogesundsvägen satsar ni på att köra fort på den vägen mellan 06.30-18.30 vardagar under sommaren så riskerar ni att krocka med både lastbilar å tunga chevor samt personbilar..å på helgerna brukar bonden shelle plasera ut höbalar runt bogesunds stall... tro mig jag både jobbar mitt imot stallet(vid d stora gröna tältet)..å jag kan dendär väg utantill... e inte heller helt oskyldig så tro inte att jag riktar nån större kritik :rolleyes:

/bellman

p.s...tidszonen e bara en uppskattning. d.s
 

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Örebro
Hoj
utbytt mot en Caterham
bellman_89 skrev:
jag har bara ett tips när det gäller bogesundsvägen satsar ni på att köra fort på den vägen mellan 06.30-18.30 vardagar under sommaren så riskerar ni att krocka med både lastbilar å tunga chevor samt personbilar..å på helgerna brukar bonden shelle plasera ut höbalar runt bogesunds stall... tro mig jag både jobbar mitt imot stallet(vid d stora gröna tältet)..å jag kan dendär väg utantill... e inte heller helt oskyldig så tro inte att jag riktar nån större kritik :rolleyes:

/bellman

p.s...tidszonen e bara en uppskattning. d.s

Och där sjönk den här tråden ännu lägre
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
valmers skrev:
Hotar är det bara en person som gör, vi andra diskuterar. Undrar hur det kan komma sig?
Säkerhet? I GR-filmerna? Du måste skämta?
Engelskt tangentbord kan tämligen enkelt ställas om till svenskt.

Kan inte du PM'a mig om hur man gor det (staller om tangent bordet).
Diskutera pa bara :) lat mig inte stora :)
xxx
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
morlock skrev:
Vafan snackar ni om?! Hon ställer en fråga och får inte ett enda vettigt svar på 16 sidor. :kocko

Nursey: De har avslutat filmandet och är i post-production fas, vilket innebär att de klipper, färglägger/korrigerar och lägger till effekter med mera. De har inte släppt någon officiell trailer ännu och datumet är inte satt men beräknas till 2006; förmodligen sommaren. Så dina vänner i dublin kan fortsätta läsa magazin från marvel ett tag till och hålla ögona öppna.
Jag tycker att det svarade pa vad jag ville veta. Var det inte menat sa? Fattar noll (inte helt ovanligt tyvarr... :( )
Nursey
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
morlock skrev:
Hmm, hade du följt den här länken http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=79040 som jag länkade till i "svaret" så borde du förstått att det var ett sakastiskt inlägg.....

KLANK !!!!!! The penny dropped !! :D
Fattar anda inte om det va mig eller hela Gr du var sarky om. Men det spelar ingen roll. jag fragade a andras vagnar och nu har jag a pain in my arse nar det galler GR, sa jag lagger ner...Swedie stang ner trad fan.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nursey skrev:
KLANK !!!!!! The penny dropped !! :D
Fattar anda inte om det va mig eller hela Gr du var sarky om. Men det spelar ingen roll. jag fragade a andras vagnar och nu har jag a pain in my arse nar det galler GR, sa jag lagger ner...Swedie stang ner trad fan.
Varför det? För att GR-fansen och No1 saknar argumentationsteknik och hållbara argument?
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
valmers skrev:
Varför det? För att GR-fansen och No1 saknar argumentationsteknik och hållbara argument?
Neeeeej, faaan. Jag tycker att alla borde ta och ga ut o aka lite hoj, andas lite frisk luft och sluuuuuta tjata !! Jag har inga problem med No1 och/eller hans "fans" (ar vi 14 ar har eller?!?). Fattade inte vad morlock menade och kannde mig dum. Swedie, jag glomde saga: Snalla. X
 

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Solna
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
Nursey skrev:
Neeeeej, faaan. Jag tycker att alla borde ta och ga ut o aka lite hoj, andas lite frisk luft och sluuuuuta tjata !! Jag har inga problem med No1 och/eller hans "fans" (ar vi 14 ar har eller?!?). Fattade inte vad morlock menade och kannde mig dum. Swedie, jag glomde saga: Snalla. X

Onödigt att skriva till Valmers om att åka hoj just nu , han har ju ingen!!!

valmers skrev:
Varför det? För att GR-fansen och No1 saknar argumentationsteknik och hållbara argument?

Valmers,,,,själv kommer jag precis från 15 mils hojåkande på kurviga vägar(prova på det någongång) och vad ser man........Jo vårt självutnämnde samvete Valmers fortsätter denna idiotiska tråd.......,,,,Ge upp nu....Vi har fattat att Du inte gillar vad GR håller på med och Du tycker att No1 skulle sluta med att informera om olika MC-olyckor beroende på att han eller GR kört fort mellan Sthlm och Uppsala för några år sedan.

Men inse att GR filmerna är något år gamla och att folk kan gå vidare i livet.

Tyvärr verkar det som om Du inte kan göra det,,,,,,så vem har problem egentligen


eDIT----Ångrar nästan att jag gav Valmers chansen att replikera på detta inlägg Nu kommer väl han att få luft under sina ihåliga vingar igen.........men Valmers testa mig och min dåliga argumentationsteknik, trots att jag inte är en GR/No1 fanatiker
 
Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Goose skrev:
Onödigt att skriva till Valmers om att åka hoj just nu , han har ju ingen!!!



Valmers,,,,själv kommer jag precis från 15 mils hojåkande på kurviga vägar(prova på det någongång) och vad ser man........Jo vårt självutnämnde samvete Valmers fortsätter denna idiotiska tråd.......,,,,Ge upp nu....Vi har fattat att Du inte gillar vad GR håller på med och Du tycker att No1 skulle sluta med att informera om olika MC-olyckor beroende på att han eller GR kört fort mellan Sthlm och Uppsala för några år sedan.

Men inse att GR filmerna är något år gamla och att folk kan gå vidare i livet.

Tyvärr verkar det som om Du inte kan göra det,,,,,,så vem har problem egentligen
När jag åker hoj åker jag sporthoj, till skillnad från vissa som föredrar körskolehojar. Så, kan vi skippa sandlådesnacket nu?

Är GR-filmerna gamla? Visst, men skitfilm nummer 4 släpps när som helst. Tror du att den kommer att ses med blida ögon av förbudsivrarna?


Använd gärna . istället för ,
 

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Solna
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
valmers skrev:
När jag åker hoj åker jag sporthoj, till skillnad från vissa som föredrar körskolehojar. Så, kan vi skippa sandlådesnacket nu?

Är GR-filmerna gamla? Visst, men skitfilm nummer 4 släpps när som helst. Tror du att den kommer att ses med blida ögon av förbudsivrarna?


Använd gärna . istället för ,

hehe Nu gräver Du Din egen grav Hr Valmers
 

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Solna
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
Nino skrev:
Argumentationsteknik sa du? :confused:
Precis, men Valmers står över denna typ av argumentation


Fan jag kom just på att han inte kör hoj, så förlåt Valmers,,,,men vad gör Du egentligen här då???

Är komman och punkter rätt satta för att Du ska vara nöjd i detta inlägg............

Ge upp nu,,,Du beter Dig som en försmådd yngling med Ditt argumenterande.

vänta , här kommer några felstavade ord att klanka på.....Slemvar,,,,,,,,,,,,Nä fan det blev ju rätt
 
Last edited:

Nino

z
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Eriksberg
Hoj
954rr
Goose skrev:
Precis, men Valmers står över denna typ av argumentation


Fan jag kom just på att han inte kör hoj, så förlåt Valmers,,,,men vad gör Du egentligen här då???

Är komman och punkter rätt satta för att Du ska vara nöjd i detta inlägg............

Ge upp nu,,,Du beter Dig som en försmådd yngling med Ditt argumenterande.

vänta , här kommer några felstavade ord att klanka på.....Slemvar,,,,,,,,,,,,Nä fan det blev ju rätt

:hihi

Det jag iallafall undrar är på vilket sätt GR filmerna drabbar Valmers personligen...
 

bellman_89

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Ort
vaxholm
Hoj
yamaha tzr
darth_igel skrev:
Och där sjönk den här tråden ännu lägre

hahaha, ja kan man säga men d va en kille som skrev nått om bulten å bogesund så vafan kan juh lika gärna säga när man ska åka fort om man nu vill
 

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Solna
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
valmers skrev:
När jag åker hoj åker jag sporthoj, till skillnad från vissa som föredrar körskolehojar. Så, kan vi skippa sandlådesnacket nu?

Är GR-filmerna gamla? Visst, men skitfilm nummer 4 släpps när som helst. Tror du att den kommer att ses med blida ögon av förbudsivrarna?


Använd gärna . istället för ,

Egentligen borde jag inte sänka mig till Din nivå, men vad gör kommat efter Så i ditt inlägg (Så, kan vi skippa sandlådesnacket nu?)

Bandit 1200 som körskolehoj, ja IOFS helt ok, tyvärr så är du 200mil från målet i den kommentaren, men det bevisar bara din inkompetens gällande hojar, så jag låter det vara så. Lev livet Valmers, köp en hoj och ha kul istället för att vara pensionär vid 23 års ålder


Fan,,,Missade att sätta punkt efter inlägget, nu kommer Valmers att hemsöka mig
 
Last edited:

sandstream

Guest
Goose skrev:
Lev livet Valmers, köp en hoj och ha kul istället för att vara pensionär vid 23 års ålder.
Om du visste varför han inte har någon hoj så kanske du skulle skriva annorlunda....
 

sandstream

Guest
Nino skrev:
Det jag iallafall undrar är på vilket sätt GR filmerna drabbar Valmers personligen...
Om du läst hans tidigare inlägg om att de drabbar alla som kör eller som gillar hojar (och kanske kommer att köra) så kanske pengen ramlar ner.
GR-filmerna för inte med sig en enda positiv sak för sporthojsåkare, enbart negativa saker.

GR-gänget växer nog också till sig snart och kanske använder sina kunskaper om att göra film till att skapa filmer som handlar om hoj- och bilåkande på rätt sida lagen.
Rekordförsöket på Ringen är ett steg i helt rätt riktning :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top