Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
No1 skrev:
Silwer...

Ger dig en möjlighet att prata samt få förhands information ang den nya GR4 filmen men vad händer- du visar vad många redan vet att framför en data skärm så kan ALLA sitta och tycka till, veta bäst & i det närmaste utföra en person förföljelse men att våga ringa ett enkelt telefonsamtal och då få information om vad som komma skall i en film vågar man inte för att telefonen kanske bitts eller nått... :tummenupp

Pinsamt Silwer... :7peta

Patrik,
SWT Racing...

Det är ett forum, jag tycker väl till hur jag vill?
Jag har bara skrivit som jag tänker, och vill du vara hemlig med det ena eller det andra så får det vara så.
Jag tror för övrigt inte du bryr dig ett skit i vad man kan tänkas skriva om GR, och eftersom du nu inte är han så behöver du ju inte lägga dig i heller då isf.

Du kan väl ha telefonkö för fuckona i stället de är säkert mer intresserade av den nya rullen.

Om du känner dig förföljd för för att jag skriver lite i en tråd (där det för övrig i princip bara är jag som är mot GR) så har du ju problem, inte fasen tar man det så långt att det blir personligt även utanför internet.
 

Nicko@K.A.P

"Inte riktig funtad..."
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Götlaborg
Hoj
Ras
Kom igen nu Silwer!
Visa vart skåpet ska stå o tygla det här sk "fuckot"... :rolleyes:

Ring för fean!
 
Last edited:

Nino

z
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Eriksberg
Hoj
954rr
Silwer skrev:
Det är ett forum, jag tycker väl till hur jag vill?
Jag har bara skrivit som jag tänker, och vill du vara hemlig med det ena eller det andra så får det vara så.
Jag tror för övrigt inte du bryr dig ett skit i vad man kan tänkas skriva om GR, och eftersom du nu inte är han så behöver du ju inte lägga dig i heller då isf.

Du kan väl ha telefonkö för fuckona i stället de är säkert mer intresserade av den nya rullen.

Om du känner dig förföljd för för att jag skriver lite i en tråd (där det för övrig i princip bara är jag som är mot GR) så har du ju problem, inte fasen tar man det så långt att det blir personligt även utanför internet.

Ring, va en man för en gångs skull! :7peta
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Nicko@K.A.P skrev:
Kom igen nu Silwer!
Visa vart skåpet ska stå o tygla det här sk "fuckot"... :hihi

Ring för fean!
Roligt samtal.. " Ehh, hej det är jag, du vet.. Från forumet.. Jag skulle ringa...

:rofl
 

euromange

Veckans smak är....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
RD350 avstannat projekt och VFR400R för söndagsturerna
Den här tråden var RIKTIGT rolig läsning!

Tack för att jag slapp somna sista timmen på jobbet :tummenupp
 

Nino

z
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Eriksberg
Hoj
954rr
Silwer skrev:
Ring om du vil, det är ju bara att säga att du är Silwer från forumet så får du väl höra.
Fråga efter Ghost rider.

Kan vi inte alla ringa? Då kanske vi hamnar i den där såkallade telefonkön för "fuckon"... :rolleyes:
"Hej du har kommit till ghostrider, det är många som ringer till oss för närvarande men vi besvarar DITT samtal bla bla bla..." :tomten
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
No1,
Finns det eller kommer det att finnas någon trailer att hämta ner någonstans?
Litet smakprov lixom?
 

Nicko@K.A.P

"Inte riktig funtad..."
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Götlaborg
Hoj
Ras
Silwer skrev:
Ring om du vil, det är ju bara att säga att du är Silwer från forumet så får du väl höra.



Ja men nu va d väl som så att du "bror duktig" skulle ringa och du torde vara den bäst lämpade till o tygla dessa "fuckon" iaf om man läser efter dina utsagor.

:fakta

Nu ska jag leverera lite pryttlar!
Förväntar mig en full redogörelse av samtalet när jag kommit tebax :rofl

Pöss!
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Nino skrev:
Kan vi inte alla ringa? Då kanske vi hamnar i den där såkallade telefonkön för "fuckon"... :rolleyes:
"Hej du har kommit till ghostrider, det är många som ringer till oss för närvarande men vi besvarar DITT samtal bla bla bla..." :tomten
.... Tryck 1 för coolt motorljud, tryck 2 för däckskrik.. Eller häng kvar för att bli bekräftat moppefucko sanktionerad av sh.com..
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Nicko@K.A.P skrev:
Ja men nu va d väl som så att du "bror duktig" skulle ringa och du torde vara den bäst lämpade till o tygla dessa "fuckon" iaf om man läser efter dina utsagor.

:fakta

Nu ska jag leverera lite pryttlar.
Förväntar mig en full redogörelse av samtalet när jag kommit tebax :rofl

Pöss!
Var läser du att jag är bäst på att tygla fuckon?:lol

Ser ingen anledning alls till att ringa folk man diskuterar med på forumet, då går det lite långt.

Forum är forum, släpp saken.

Jag har fått en bra skörd med arga PM från GR fansen tidigare kan jag säga, nåt förjävligt vad folk kan bli sura för tat man inet tycker som dem.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top