Det är väl ett satans gnäll på GR hela tiden och vilken fara han utsätter andra för.
Ena sidan vill ha argument för hur trafiksäkerheten är.
Andra sidan bryr sig inte nämnvärt om trafiksäkerhet utan vill mer se en film.
Jag har själv inte sett mer än korta klipp av någon av filmerna (den där han rita Ghostrider med tusch på ryggen - fegis!
).
Men ni som klagar på säkerheten, vad är farligast?
Ett rattfyllo i en 50tonslastbil eller GR?
Tio rattfyllon i personbilar eller GR?
Under tiden det tog att klippa GR4 filmen (gissar på 150h+) tog 10 personer livet av sig.
GR, kör hur fan du vill!
Men OM du bombar i en bil med småungar så får du nog räkna med att bli lynschad av SH-mobben resten av livet och förhoppningsvis ger sveriges rättssystem dig ett rejält straff (du är ju hojåkare och ingen krininell främmling så det blir säkert kännbart!).
Jag tror risken är att jag skäller på en främmling som gör sina behov i en trappuppgång och blir ihjäl slagen är större än att jag dör av GRs framfart.
Men så är det, vissa sätter olika mycket på spel.
Det är ett kul mönster i alla GR trådar.
1. Inlägg om GR, vad som helst som innehåller ordet Ghostrider.
2. Några popcorn-gubbar
3. Någon nybörjade som inte lärt sig att gilla ghostrider är som att bli avsugen av en bög* och säger att "HaN e kewl".
4. Några inlägg att GR är en fjant.
5. Någon som inte har något att säga, men måste berätta att han vet vem GR är, genom att "hinta" om det, gärna genom att säga att han inte har aaaaaning + en
6. No1 svarar efter bästa förmåga och försöker debattera om saker och ting.
7. Tråden ballar ur helt och blir kvalitetsläsning!
Upprepar:
Jag är varken för eller emot GR och ser varken upp eller ner på honom eller de som är för eller emot.
//Fredde
*) Det är gött så länge ingen ser det.
EIDT: Stavfel