giannelli effektsystem

igge_88

Stolt kawasaki ägare!
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
kawasaki kmx 125
tjena
jag undrar om någon här på sporthoj vet vars man kan köpa billiga giannelli effektsystem.
jag funderar på att skaffa ett sånt istället för att ta bort pluggen från orginal systemet. jag har hört att det blir större skillnad då + bättre ljud :)
jag är tacksam för alla svar.

PL0J

Fo' Shizzle!
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
-
Bike i Trollhättan, kan ta hem gianelli rör. Du bor säkert inte i närheten av THN ändå..men dom kan ta hem det iaf! :7peta

Men ring runt till olika mcbutiker i närheten där du bor, det borde väl finnas nån mcbutik som kan ta hem gianelli.

I värsta fall får du väl ringa Bike i THN och fråga ifall dom kan skicka ett till dig. Inget bra alternativ för dom är knappast billiga, men det är ett alternativ. :rolleyes:

Ladystardust

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Yamaha XT660X, Kona Stab Supreme WC, Avanati Easton
Jag har precis satt på gianelli system på min motard. Jag beställde dom visserligen till min cykelbutik men dom importeras genom Duells vilket är en av de riktigt stora leverantörerna i Sverige. De flesta butiker kan ta hem dom. Ring bara och fråga om dom har duells som leverantör och sedan är det bara att beställa. Du ska inte behöva betala någon frakt heller för alla har fraktfria dagar.

Det låter riktigt bra föresten.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...