2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Jag brukar gå i sömnen, har gått ut på balkongen (när jag bodde hemma) och har bl:a gått i en dörr, aj aj.
Pratar även i sömnen
Pratar även i sömnen
exiteme skrev:Maken vaknade vid 02 och undrade vad jag sysslade med. Jag örlade omkring och gjorde saker jag inte brukar göra. Sen började jag att snacka en massa obegriplig rappakalja. Han fattade att jag gick i sömnen men lät mig hållas. Sen hade jag satt mig på en stol och tippat baklänges. Då ingrep maken...
Idag är jag full med bulor, skrapsår och blåmärken. Men jag minns inte ett dugg!!!! Jag fattar inte att man inte vaknar av att man slår sig så mycket. Nu är jag skiträdd att det ska upprepas...
Någon som varit med om liknande?
Gula faran skrev:Va läskigt, tur du inte "skadade" dig något mera
exiteme skrev:Det största blåmärket på handleden är 7*5cm! Vad som är värst, är ju att jag inte vaknade av smärtan eller fallet!!! Minns inget..
Vad kan hända om det händer igen..? (Usch, vill inte tänka på det. Vi får väl barnsäkra hemmet i förebyggande syfte för min skull.. )
ft skrev:Inte helt enkelt så att det är småkörigt just nu då?
.
exiteme skrev:Småbarnsmamma som inte får sova en hel natt i sträck, hus som renoveras, förestående flytt, snart arbetslös, taskig ekonomi, hoj som klyddar så jag inte kan köra... Småkörigt..??? Naääää....
Hehe, vad är så farligt med eskimåer?ZejtaN skrev:... eskimoer ...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|