Jag blev lite fascinerad efter gårdagens övningar ute vid Gottröra. Därför gick jag med för att läsa om hur folk reagerade på gårdagens händelser. Då upptåckte jag sporthoj.com, som jag i och för sig varit inne på men inte studerat så noga.
Fin hemsida med massor av läsvärt...
Jag är väl inte direkt nybörjare efter 8 år med Fireblade, 13 år med RD500, 4 år med RD 350 plus en del andra hojar (som nog de flesta ser som veteranhojar). Dessutom kör jag cross, enduro och smiska grusväg på vintern med CRF450R och Husky 250. Fortfarande försöker man väl lära sig MC åkandets ädla konst.
När jag och mina hojpolare åker kallar vi det hård touring. Det jag upplevde igår var en ny upplevelse. Kanske lite väl spännande. Men vi ses nog fler onsdagar...
Vi hade riktigt trevligt - om vi bortser från vissa händelser förstås..
Alltid kul att träffa nya människor.
Fin hemsida med massor av läsvärt...
Jag är väl inte direkt nybörjare efter 8 år med Fireblade, 13 år med RD500, 4 år med RD 350 plus en del andra hojar (som nog de flesta ser som veteranhojar). Dessutom kör jag cross, enduro och smiska grusväg på vintern med CRF450R och Husky 250. Fortfarande försöker man väl lära sig MC åkandets ädla konst.
När jag och mina hojpolare åker kallar vi det hård touring. Det jag upplevde igår var en ny upplevelse. Kanske lite väl spännande. Men vi ses nog fler onsdagar...
Vi hade riktigt trevligt - om vi bortser från vissa händelser förstås..
Alltid kul att träffa nya människor.