Challis skrev:Min Moppe gjorde 0-100 på ∞
Nä nu ska det hinkas lite
Skål Krappar
Edit: Föresten jag hade aldrig någon moppe jag måste drömt allt .........
du börjar tidigt du
Challis skrev:Min Moppe gjorde 0-100 på ∞
Nä nu ska det hinkas lite
Skål Krappar
Edit: Föresten jag hade aldrig någon moppe jag måste drömt allt .........
OlleR6 skrev:Varför vill du veta?
Jaja, jag vet inte säkert uggla, kopplar du din hela vägen till vridmomentmax/effektmax?
Bojje skrev:Jag tog bort det för att du störde dig på det...
Sen skrev jag att ditt inlägg var fjantigt... varför måste du anmärka det? Håll det för dig själv.... du tär på dina fingrar i onödan....
uggla skrev:jaa jag störde mig på det för att du skrev det när jag frågade vad r6an var stypt till..Känns som det var det innlägget som var onödigt och "fjantigt"..
nomolas skrev:yeah right Kanske inte var till dig, han skrev det till hela tråden. Jag tror itne att han svarade på ditt inlägg
nomolas skrev:yeah right Kanske inte var till dig, han skrev det till hela tråden. Jag tror itne att han svarade på ditt inlägg
Är killen i M3an rädd om kopplingen å kass som förare så kan det vara möjligt.Bojje skrev:För att min kompis påstår att den tar en M3 0-100. Det tror jag inte på. Det är helt omöjligt.
Den har bara 21 hk, hur ska den kunna få 5,5 sekunder 0-100 när en RS 125 eller liknande kör på halvhöga 6r... och en RS 125 har 34 hk ostrypt.
uggla skrev:öh jaha? Till hela tråden, då var det ju ännu mer onödigt! orka bry sig, hakade upp mig på det för jag HATAR DET ORDET! och hatar att folk ska använda det överallt på forum, chatter...patetiskt ord,
uggla skrev:Helt sant, men prestanda mässigt, klarar bilen/hojen av det..Sen om föraren klarar av det är en annan sak!
vågen skrev:haka upp er på att jag tappade ena blinkersen idag istället.... den blev jätteful
nomolas skrev:Varför tappade du blinkersen för!!!!!! Helt onödigt!!!
nomolas skrev:Varför var det onödigt att skriva det till hela tråden? Han hade startat tråden för att få reda på om han kompis Aprilia verkligen kan göra 0 - 100 på 5.5 sek. Därför påpekade han de att Aprilian hade 21 hästar, och tyckte inte att det var troligt på så vis. Snarare ditt inlägg och alla mina inlägg som handlat om det här som varit onödiga
Ordet "lol" kan ju inte du hindra folk från att använda. Bry dig inte om det istället Jag har också tröttnat på dem utrycken i verkliga livet när man pratar med varann. Men i "datavärlden" så tycker JAG att det är ok.
Men varför lägga ner energi på detta? Ta en öl nu och se glad ut
Edit: Såg att det var "gilera" istället för "aprilia"
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA