Har vart uppe förut så sök.DjFlow skrev:2157633Nån som vet nånting om Gilera Sp 125?? Snälla kan nån skriva lite grann om dom?? jämfört med rs:en
jag har inte hittat nåt, jag sökte men jag hittade inget. Är det nu nån som kan besvara min fråga?prulle skrev:2157714Har vart uppe förut så sök.
Allt handlar om tycke och sma åk och testa vet ja.DjFlow skrev:2157867jag har inte hittat nåt, jag sökte men jag hittade inget. Är det nu nån som kan besvara min fråga?
Nån mer än prulle som har nåt o säga om Gileran??prulle skrev:2157873Allt handlar om tycke och sma åk och testa vet ja.
DjFlow skrev:2157918Nån mer än prulle som har nåt o säga om Gileran??
Nu ska jag sluta va dryg och googla lite åt dig.DjFlow skrev:2157918Nån mer än prulle som har nåt o säga om Gileran??
Tror inte det är så värst många här som vet av egna egenskaper för vad jag har förstått så är det en grymt ovanlig hojDjFlow skrev:2157633Nån som vet nånting om Gilera Sp 125?? Snälla kan nån skriva lite grann om dom?? jämfört med rs:en
Lundgren skrev:2158249Tror inte det är så värst många här som vet av egna egenskaper för vad jag har förstått så är det en grymt ovanlig hoj
Troligtvis svårt att få tag på dem, man sticker ju ut helt klart med den för den är ju tuff och ovanlig, men jag hade inte satsat på den då det troligtvis är svårt att få tag i delar och det är nog inte så billigt hellerDjFlow skrev:2158300Okej.. sämre än aprilia när d gäller reservdelar också?
Scooter, inte vespa Vespa är en piaggio modell. Ungefär samma sak som att kalla alla sporthojar för r1Svanen skrev:2157947Det är typ världens ovanligaste hoj och det finns en vespa med samma namn..
Lundgren skrev:2158334Troligtvis svårt att få tag på dem, man sticker ju ut helt klart med den för den är ju tuff och ovanlig, men jag hade inte satsat på den då det troligtvis är svårt att få tag i delar och det är nog inte så billigt heller
OBS! Detta är bara spekulationer
Cyren skrev:2158341Scooter, inte vespa Vespa är en piaggio modell. Ungefär samma sak som att kalla alla sporthojar för r1
inte eg, vespa är ett varumärke som ägs av piaggio, det finns väl flera olika modellerCyren skrev:2158341Scooter, inte vespa Vespa är en piaggio modell. Ungefär samma sak som att kalla alla sporthojar för r1
stämmer iofs, skulle kanske sagt att den motsvarar suzukis gsx-r/f å allt va dom heter serien. Det finns ju vesport med olika mycket kubik och olika utseenden-Rosen- skrev:2158495inte eg, vespa är ett varumärke som ägs av piaggio, det finns väl flera olika modeller
är det inte ännu mer än så, köpte inte piaggo upp företaget vespa?Cyren skrev:2158903stämmer iofs, skulle kanske sagt att den motsvarar suzukis gsx-r/f å allt va dom heter serien. Det finns ju vesport med olika mycket kubik och olika utseenden
Si. Så ciao heter igentligen piaggo vespa ciao-Rosen- skrev:2158993är det inte ännu mer än så, köpte inte piaggo upp företaget vespa?
Nej, alla piaggio är inte vespor, bara dom som heter vespa! Det är endast scootermodellerna som är vesporprulle skrev:2159062Si. Så ciao heter igentligen piaggo vespa ciao
Cyren skrev:2159306Nej, alla piaggio är inte vespor, bara dom som heter vespa! Det är endast scootermodellerna som är vespor
DjFlow skrev:2157918Nån mer än prulle som har nåt o säga om Gileran??
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|