Såg precis denna på blocket http://www.blocket.se/vi/7495498.htm?ca=13_s
någon som vet ngt om den eller så?
helt nytt för mig!
helt nytt för mig!
såg den oxå då jag surfa på blocket vart lite förbluffadHenke_NsR skrev:Såg precis denna på blocket http://www.blocket.se/vi/7495498.htm?ca=13_s
helt nytt för mig!
rotax kanske? (gissar bara nu)Mr EmCom skrev:den såg ju rätt najs ut.. va är det för motor?
hahaWargen skrev:Varrö i hela världen har den 2 bensinlock?
Den har två identiska lock på toppen av tanken om du kollar på bilden i annonsen.Kronen skrev:2 bensa lock var fan då? ser knappt ett där!
Dom som kör enduranse*stavas* har ju så(man kanske använder de på annat håll också). Ett hål föratt fylla på och andra föratt suga ut luft samtidigt som man fyller i bensinen (så de ska gå fort att tanka). Man använder en speciel grej med nån sorts tuber föratt tanka så dom kanske har hämtat insperation därifrånWargen skrev:Varrö i hela världen har den 2 bensinlock?
NSR_MAN skrev:Dom som kör enduranse*stavas* har ju så(man kanske använder de på annat håll också). Ett hål föratt fylla på och andra föratt suga ut luft samtidigt som man fyller i bensinen (så de ska gå fort att tanka). Man använder en speciel grej med nån sorts tuber föratt tanka så dom kanske har hämtat insperation därifrån
kanske de tvivlar på att de e racingtank eller vad man kallar detTrashcan skrev:Inte omöjligt att oljetanken är integrerad i bensintanken heller...
Wargen skrev:Varrö i hela världen har den 2 bensinlock?
rallyfisken skrev:olja och bensin så klart
TYcker jag med.Wargen skrev:Jag tycker det ser fult ut. Det ska vara ETT
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven