EBS skrev:
Jaaaa... För det är ju DÄRFÖR vi alla tar körkort. För att om polisen stoppar oss ska vi ha ett att visa upp. jaja... att jag inte tänkte med på det tidigare...
idiot..
va händer om du kör på ett litet barn med din 125a, utan körkort? jo du blir ersättningsskyldig för resten av ditt liv eftersom din försäkring inte gäller! tänk för fan!
varför tror alla små moppefuckon att det är okej att köra utan kort?! klarar ni inte att ta kortet ska ni fan inte köra heller!
//The mad moderator
Hur vet du att jag är ett litet moppefucko? Och hur vet du att jag inte hade tänkt att ta körkort? Vad jag frågade var att utifall man kan sätta på en 125cc cylinder på en gilera för att sedan kunna regga in den som en lätt mc. Och som jag även sade har jag igentligen inget behov av att köra 125cc eftersom jag är 20 år och därmed kan ta mellankort eller vänta tills nästa sommar och ta tungt.
Så ta och tänk lite innan du säger att någon är ett litet moppefucko!
EDIT: Vad jag menade med mitt tidigare inlägg är att det är så himla polis tomt här så att även om man har körkort så är det aldrig någon som kommer och kollar på det. Inte att jag tänkte köra utan.
Och som det låter på ett tidigare inlägg här så var du bra mycket mer trafikfarlig än vad jag någonsin varit. Filma att man kör 130 på ewn 90 väg, och sedan skrutit över det också säkert.
Det är inget att vara stolt över att man kan döda medtrafikanter eller folk som ör ute och går.
Men det var väl ett av dina intressen av vad jag läste på din sida, att ställa till ditt liv mer än vad det redan är. Så det kanske var planerat att du skulle köra på någon?