EBS
The one and only
Hinkas skrev:Hur vet du att jag är ett litet moppefucko? Och hur vet du att jag inte hade tänkt att ta körkort? Vad jag frågade var att utifall man kan sätta på en 125cc cylinder på en gilera för att sedan kunna regga in den som en lätt mc. Och som jag även sade har jag igentligen inget behov av att köra 125cc eftersom jag är 20 år och därmed kan ta mellankort eller vänta tills nästa sommar och ta tungt.
Så ta och tänk lite innan du säger att någon är ett litet moppefucko!
EDIT: Vad jag menade med mitt tidigare inlägg är att det är så himla polis tomt här så att även om man har körkort så är det aldrig någon som kommer och kollar på det. Inte att jag tänkte köra utan.
Och som det låter på ett tidigare inlägg här så var du bra mycket mer trafikfarlig än vad jag någonsin varit. Filma att man kör 130 på ewn 90 väg, och sedan skrutit över det också säkert.
Det är inget att vara stolt över att man kan döda medtrafikanter eller folk som ör ute och går.
Men det var väl ett av dina intressen av vad jag läste på din sida, att ställa till ditt liv mer än vad det redan är. Så det kanske var planerat att du skulle köra på någon?
När man är 20 borde man vara tillräckligt vuxen för att förstå att det inte är speciellt smart att köpa en moppe och sen trimma den tills den mer eller mindre rasar. Bromsar, chassi m.m. är knappast byggt för 125cc.
Du säger du dessutom att du ska ha den reggade som moppe till en början, tror du att det är mindre olagligt och att försäkringen gäller mer för att den är reggad som moppe?
Planerat att köra på någon? Har du ens sett filmen?! Den är inspelad på en väg som går rakt genom skogen, jag möter väl en 4 bilar i hela filmen.
Vad baserar du min trafikfarlighet på? Mina 5000 mil i trafiken, varav 2000 av dom är i sadeln på en budhoj i stockholmstrafiken?
*pssst* jag körde 210 på en 90 väg idag där det inte va några bilar... titta så farlig jag är... sånna som mig borde nog låsas in på livstid....