FUBAR skrev:Då kan du inte ha varit där på fredagen, du hade säkert svimmat om du sett mig
Jag var där på lördagen.. Klart, där var väl en del som var rätt söta, men ingen "wow"
FUBAR skrev:Då kan du inte ha varit där på fredagen, du hade säkert svimmat om du sett mig
Vi finns på östkustenSwish skrev:Jag var där på lördagen.. Klart, där var väl en del som var rätt söta, men ingen "wow"
sandstream skrev:Vi finns på östkusten
Ja, det är väl östkusten?granath_ skrev:nja, i Gävle
Swish skrev:Jag var där på lördagen.. Klart, där var väl en del som var rätt söta, men ingen "wow"
Gottis skrev:hmm jag tyckte alllt att du stod och dreglade i min monter en del
Swish skrev:haha, vad alla var självgoda här då...
Show your face..
Alicia skrev:Du missade allstå när Atlas varvade sin hoj?
Vakterna var inte alls glada
RwE skrev:HJÄÄÄLP...
Om man visar Nian blir man ju Ofantligt Offentlig..
snacka om att det blev OT...haha
mitt "nja" betöd "mer precis". jag menar, jag bor ju inte längs hela kustensandstream skrev:Ja, det är väl östkusten?
(Synd att det luktar så illa när man passerar Gävle, vad fan käkar ni egentligen )
Swish skrev:Jag var där på lördagen.. Klart, där var väl en del som var rätt söta, men ingen "wow"
Fluxir skrev:Det va bara för att du va där fel dag du skulle ju kommit på fredagen.
Betöd? Är det inte betydde? Eller kör du med Gävledialekt?granath_ skrev:mitt "nja" betöd "mer precis". jag menar, jag bor ju inte längs hela kusten
hållundan skrev:Gooosh, varför ska det alltid stå massa urblåsta jävla nötter som ser ofantligt ointelligenta ut och kråsa sig över hojarna? Flytta på er, jag vill se på motorcyklar. Vill jag se lättklädda blåsa brudar går jag till Chattan.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|