Girls only..eller

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
jag brukar oxå ha en MASSA tjejer runt mig när jag åker hoj...

Inte bara från min egen klubb utan även andra...
 

-= Puma =-

Sanna
Gick med
27 Sep 2008
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ER-6n
muhehe.. jag kor varje dag.. pendlar! har tunn jacka med tunn troja under! inga langfilingar! utsokt idag faktiskt! kom over, har buddypeggs tills ni hittar ratt rides ,,,, brydar! ;-)

DSC00786.jpg

Fy fabian, livet är orättvist!!!!! :gnissla
Men njut du, du som kan :tummenupp
 

utlandspojken

Brysselkal gor dig STARK!
Gick med
16 Oct 2008
Ort
Santa Barbara, California
Hoj
08 Honda XR650L
va inte ledsna nu girls, upp med hakorna.. ledsna och sura tjejer inte fina som glada.. ta lite langhelg och kom over! kor vi lite det har stuket:

[YOUTUBE-ID]QVdhZwK7cS8[/YOUTUBE-ID]

Ni bor bra hos mig.. ska laga frukost till er varje dag och skamma bort er! Gor vi lite rattvisa har och nu!! Javisst vettu! kora hojj om dagarna och mysa bort natterna.. uh oh, min specialitet!
 

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Ort
I ett slott snart =)
Hoj
"Den senaste =)"
va inte ledsna nu girls, upp med hakorna.. ledsna och sura tjejer inte fina som glada.. ta lite langhelg och kom over! kor vi lite det har stuket

YOUTUBELÄNK MED HOMSEXUELLT MATRIAL

Ni bor bra hos mig.. ska laga frukost till er varje dag och skamma bort er! Gor vi lite rattvisa har och nu!! Javisst vettu! kora hojj om dagarna och mysa bort natterna.. uh oh, min specialitet!

Vet inte brudarna gillar sådant, tror nog dessa vill ha mer action och lite mindre snack :banana

Men, jag kan ha FEL
 

-= Puma =-

Sanna
Gick med
27 Sep 2008
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ER-6n
va inte ledsna nu girls, upp med hakorna.. ledsna och sura tjejer inte fina som glada.. ta lite langhelg och kom over! kor vi lite det har stuket:

[YOUTUBE-ID]QVdhZwK7cS8[/YOUTUBE-ID]

Ni bor bra hos mig.. ska laga frukost till er varje dag och skamma bort er! Gor vi lite rattvisa har och nu!! Javisst vettu! kora hojj om dagarna och mysa bort natterna.. uh oh, min specialitet!

Jaja, retas du bara. Tänk om vi tar dig på orden och du helt plötsligt har ett helt gäng SH brudar hos dig :banana :banana
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
va inte ledsna nu girls, upp med hakorna.. ledsna och sura tjejer inte fina som glada.. ta lite langhelg och kom over! kor vi lite det har stuket:

[YOUTUBE-ID]QVdhZwK7cS8[/YOUTUBE-ID]

Ni bor bra hos mig.. ska laga frukost till er varje dag och skamma bort er! Gor vi lite rattvisa har och nu!! Javisst vettu! kora hojj om dagarna och mysa bort natterna.. uh oh, min specialitet!

He he...Nu jävlar ska jag bli dragqueen !:tuttar . Biljett bokad !:tungan
 

gixxerR

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2008
Ort
Solna
Hoj
GSXR-750 2007
är det en ny klubb eller är det shedevils i ny tappning???
annanr så tycker jag att det är alldeles för lite tjejer som kör mc, FRAM FÖR FLER MC ÅKANDE TJEJER.

Trodde som dej att de hade nåt med Shedevils att göra. Kass film & varför i helvete en hondjävul till det namnet :va
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Varför en hondjävul..

Ja du varför har potatoes mc en hoj som logga o inte en potatis?
Ungefär samma dumma fråga.

Alla klubbar har ju olika loggor. behöver ju inte ha något med namnet att göra.
Men eftersom du frågade på ett sådant fruktansvärt trevligt sätt så ska jag förklara för dig.

Vi hette från början Real Devils mc Därav loggan, men efter vissa omständigheter bytte vi namn. Vi behöll loggan eftersom den är ett kollage av 2 medlemmar i våran klubb.

Hoppas du får en trevlig hoj sommar med din nya hoj.
 

utlandspojken

Brysselkal gor dig STARK!
Gick med
16 Oct 2008
Ort
Santa Barbara, California
Hoj
08 Honda XR650L
med tanke pa hur slipade sporthojs dregget verkar vara har, sa antar jag att det kan blir fullt hus har i stugan, muhaha !oh nej, det ar ingen katastrof om ni skulle komma flera, sa det sa Pumagirl! Nikita-b, jag har tva rum, undrar om vi kommer att behova det andra rummet..? combat girl, du verkar ju ha huvudet pa skaft, du kanske kan styra ihop detta... kanske hanga av alla sunkiga dragz och sa..? far vi lite stil pa bitarna!

:) love you girls... Kvinna och Gudinna! sen efter kan vi kasta frisbee och bada i havet girls,! skratt skojj!

okay brydar..!
 

Str3 R

Guest
Spännande! Väldigt ofta när jag ser en tjej ta av sig hjälmen får jag rysningar.... åt det negativa hållet.. undrar varför det är så :va

Jag brukar också få rysningar när jag tar av mig hjälmen, det är när jag ser att det inte finns några snyggingar att vila ögonen på. :rofl
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top