Gissa 125:an

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
fy fan jag diggar detta bygget asså. sjukt fint. men en sak.... vinkla fram styret lite bara så blir det sjukt mkt bättre...

rune gris

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
fighter
De ser ut som en aprilia AF1 Sintesi tank :yoparty

höhö.. :p du har en poäng där med aprilia tanken... :D

Jag bor på Åland du som undrade förut...

Är det förresten någon som har en gammal NSR motor liggandes för billig penning? Jag får den nämligen inte och lira som den ska, och skulle behöva lite extra reservdelar.. gärna elsystem med... hör av er om någon vet om någon som eventuellt känner till någon som kanske har sett nåt...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
höhö.. :p du har en poäng där med aprilia tanken... :D

Jag bor på Åland du som undrade förut...

Är det förresten någon som har en gammal NSR motor liggandes för billig penning? Jag får den nämligen inte och lira som den ska, och skulle behöva lite extra reservdelar.. gärna elsystem med... hör av er om någon vet om någon som eventuellt känner till någon som kanske har sett nåt...

snacka med lundgren, hans är typ till 99% komplett är jag ganska säker på. han har plockat lite grejer till sin crm men dom grejerna borde du kunna plocka från din egen. som sagt, snacka med honom.

Hamrin

Bleeaah
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
Aprilia Tuono Factory
t4pp3r, hur mycket ska du ha för din acewell mätare? skicka ett pm om du vill bli av med den ;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
sketa nice den såg man inte när man va där i fredags bara något mifo på dt 125:a

rune gris

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
fighter
hah.. :D tack för alla bra kommentarer...

har bekymmer med motorn dock.. :s
ska skeppa hojen till garaget igen och testa ett par saker igen... Jag körde 8 mil förra veckan och den sög i sig 9 liter sås... jag är minst sagt förvirrad då det är 132:ans munstycke original, jag kör med 120 nu, och den får fortfarande för mycket soppa (har även provat andra nålar och en bunt olika munstycken på min(a) Delorto PhBh28fs)... OCH! då har jag provat med annan fögg, spritt nya membran och insug, tändstift och kollat att tändningen är på rätt...
+kollat RC:n
+Haft upp alla jevvla kontakter och rengjort allt..
+ollat svänghjulet
+allvarligt funderat på att köpa annan motorj***l..

men jag är väl någorlunda glad ändå.. antar jag..:tummenupp

rune gris

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
fighter
jonä.. nu e ju problemet löst med motorn... däremot så började det rassla som fan i växellådan och var praktiskt taget omöjligt att växla efter att jag burrnade slut på mitt stackars bakdäck första kvällen:tummenupp ... men jag ska mecka i helgen igen, garanterat någon skruvjävel som skruvat upp sig..:p

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy