gissa hojen!!!

dh

VFROOOOOOM
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750F -94
Gaffa-mannen skrev:
Jag har ett bestämt minne av att jag sett att det står 600 någonstans på cykeln. Missade inte ett enda avsnitt av första säsongen.

Såg och köpte serien pga Jessica Alba men blev impad av hojen också :D.

Tog följande information från DarkAngelTV.com,

What kind of bike (motorcycle) does Max ride on the show?
There is no definitive answer to this question, as many different bikes (all of which look similar to the untrained eye) are used for different scenes. If you're looking for the simple answer, it's a Kawasaki Ninja 650 "black, like [her] mood"; If you're looking for more detail, here's the best we can do: Max' motorcycle is a Ninja 450 imported from Taiwan with dual shocks and single disc brakes on the front and back. The bike has also had some minor body modifications to make it look like a 250 like the tail end has been extended 3 inches and the tail lights have been changed (the 250's have rear turn signals mounted on stalks on the rear fender; the zx600/zx1200 have the rear turn signals integrated into the rear seat cowling). The bike ridden by the stunt double that does all the wheelies is probably at least a ZX600 (not the newer ZX6R).

Själv tror jag att bilden som visas ibörjan av denna tråd är en 250 med tanke på luftintagen ovanför blinkerserna. Kikat på en del 600 och de har inga såna där.

dh

VFROOOOOOM
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750F -94
Mitt allra sista bud ;),

Source Maxim Magazine: Jessica Rides a Kawasaki Ninja 350 [Japanese Version Not available in the US] It is a modified bike with aftermarket body panels and exhaust. In the show it is supposed to represent a Ninja 650. She said in one interview that she rode a 650 and it was too powerful for her.

mustic

PEACE to the dawgs
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
snart 125:a
vi vet ja att det är en Kawasaki!!! :bow
och det är bätre än inget! :crash

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar