jajaj du är 10 gånger bättre än mig niklas
godnatt
Men jag var bäst
Gissa vad det här är då: Ni som vet får inte svara
jajaj du är 10 gånger bättre än mig niklas
godnatt
JAg gisar på styrbox/cdi till en nsr som det står på tejpen2780500Men jag var bäst
Gissa vad det här är då: Ni som vet får inte svara
JAg gisar på styrbox/cdi till en nsr som det står på tejpen
Ja å ni hockey flicker kan inte se (fan va kinkey det där lät )2780506Keft, ni hojåkare kan inte läsa
ja precis, så svårt var det ju inte. delad seger Maddas & Hobelito
grattis
[QUOTE)
Den ser sannerligen inte ut som en ångmaskins-/ånglokskolv. Ty de är platta som snusdosor samt symetriska pga av att de är dubbelverkande. Därtill har de ingen kolvbult eftersom ångmaskiner har tvärstycke för att kunna vara dubbelverkande.
Jag tror att det är en NOHAB fyrtakts dieselmotorkolv, Kan vara till ett NOHAB diesellok eller fartygsmotor.
Mvh
J
jag gissar på 11kw strypningen..
2780510Fan tänkte det men viste inte om jag va på hall is..ja precis, så svårt var det ju inte. delad seger Maddas & Hobelito
grattis
[QUOTE)
Den ser sannerligen inte ut som en ångmaskins-/ånglokskolv. Ty de är platta som snusdosor samt symetriska pga av att de är dubbelverkande. Därtill har de ingen kolvbult eftersom ångmaskiner har tvärstycke för att kunna vara dubbelverkande.
Jag tror att det är en NOHAB fyrtakts dieselmotorkolv, Kan vara till ett NOHAB diesellok eller fartygsmotor.
Mvh
J
Koplingsarm.2780570Dom har varit lätta nu..
Kan ni denna?
Längd?2780570Dom har varit lätta nu..
Kan ni denna?
2780510hmm ja nu känner jag mig smått ägdja precis, så svårt var det ju inte. delad seger Maddas & Hobelito
grattis
[QUOTE)
Mvh
J
men du har nog rätt, min far som är största tåg fanatikern ja bara att det var till ett gammalt lok, å då drog jag slutsatsen att det var till ett ånglog efterom det är hans största intresse. tack för rättelsen
hmm ja nu känner jag mig smått ägd
men du har nog rätt, min far som är största tåg fanatikern ja bara att det var till ett gammalt lok, å då drog jag slutsatsen att det var till ett ånglog efterom det är hans största intresse. tack för rättelsen
Den är cirka 3 cm lång.2780737Längd?
den ser trasig ut2781132Den är cirka 3 cm lång.
Prulle : Det var fel.
Den är cirka 3 cm lång.
Prulle : Det var fel.
Haha, vafan! Var det inte svårare?2781154Trasig modellmotorvevstake?
/J
Haha, vafan! Var det inte svårare?
Det är helt rätt!
Den har suttit i min gamla rc-bilsmotor, 3.5 cc. Den skar under inkörningen, började varva av sig själv och sen bara *pang*. 3.5 k fattigare
Vafan, det satt jag ju och tjuvgissade på.2781158Haha, vafan! Var det inte svårare?
Det är helt rätt!
Den har suttit i min gamla rc-bilsmotor, 3.5 cc. Den skar under inkörningen, började varva av sig själv och sen bara *pang*. 3.5 k fattigare
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |