Åhh. Investera i Watz Racing alltså.Webspy skrev:Har ju sååå tråkigt. Men nu ska jag till banken o spendera 2 mille.... så snart har jag inte råd att surfa längre. Men man måste ju ha tak över huvudet.....
Åhh. Investera i Watz Racing alltså.Webspy skrev:Har ju sååå tråkigt. Men nu ska jag till banken o spendera 2 mille.... så snart har jag inte råd att surfa längre. Men man måste ju ha tak över huvudet.....
Boris JR skrev:Tady Okada
1997
Gustav O skrev:Åhh. Investera i Watz Racing alltså.
Webspy skrev:Jaa... eller i 44m2 - 25meter från jobbet....
Webspy skrev:Väldigt mätt efter en allt för stor lunch...
Så här har ni en lätt en medans jag smälter maten!
Vem?
Var?
När?
Michelle No2 skrev:Shinichi Itoh
1995
Var ingen aning
oFFkeFF skrev:Låter som ett omödigt dyrt garage...
Boris JR skrev:1996 åkte väl okada V2 men detta är en V4 fast å andra sidan hade honda röda siffror 1996 men svarta 1997
DrT skrev:Paton 2001.... - var inte det egentligen en Cagiva från 1994?
Chris Ash skrev:Ingen aning, men jag hade för mig att den här gamle gubben som drev Patonteamet (som fö dog för nåt år sen) hade konstruerat den själv. Men det kan ha varit chassit eller motorn som åsyftades.
Vem är denna snabba tös?
Gustav O skrev:Heta Lausletho?
Det var första namnet som dök upp och inte är väl Taru ful?oFFkeFF skrev:Heta är väl fan så mycket snyggare än sådär
Gustav O skrev:Det var första namnet som dök upp och inte är väl Taru ful?
Skicka in en fråga istället.
Sant. In med en fråga nu då!oFFkeFF skrev:Skrev väl inte att Taru var ful, bara att Heta är är mycket hetare
Chris Ash skrev:Ingen aning, men jag hade för mig att den här gamle gubben som drev Patonteamet (som fö dog för nåt år sen) hade konstruerat den själv. Men det kan ha varit chassit eller motorn som åsyftades.
DrT skrev:"den här gamle gubben" var Giuseppe Patoni och han byggde redan på 60-talet 500 racers, då ( och en bit in 70-talet) 2cylindriga fyrtaktare.Senare vart det fyrcylindrig tvåtakt.
Det sägs att till och med de japanska cheferna var så imponerade av vad GP gjorde med ytterst knappa resurser att de låg bakom att han fick tag i den eftertraktade förgasarbryggan i magnesium som alla suktade efter i början av 90-talet.
Att han körde en -94 Cagiva 2001 lär skall ha sin grund i att självaste Claudio Castiglioni ville visa sin aktning för en man vars insatser kanske egentligen är mer imponerande än vad Minardi gjort i F1 - med tanke på vilka resurser man hade.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |