Gissa vem/vad på bilden

Niklas C

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2005
Hoj
Suzuki
"Det mest speciella, förutom att hon skickat massa mejl till Torkel, är att hon är den enda tjejjen som vunnit ett internationellt mästerskap. EM i Supermono."

Det finns nog flera speciella saker med henne... Det kan Reuben Xaus, Ben Bostorem, Karl Harris, Troy Corser, Christian Kellner och den där belgiska motocrosskillen intyga.. hehe! För att inte tala om Kirk McCarty´s "efter-race-aktiviteter". Aja, man lever ju bara en gång...

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
RTR skrev:
HUPupup

det var fel svarasej på min liksom pild va

Trodde att Hajmössmärket bara hade en flerfaldig VM mästare
å då skulle detta bli enkelt
men vad man berog sig

de e Gnällkung Karl fOgArTy ser ni
hur fan ska du ha det nu..
foggy har inte vart endurancemärstare två gånger.
Rymer är den enda som vart mästare två gånger varav första gången va på en kawa..

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Niklas C skrev:
"Det mest speciella, förutom att hon skickat massa mejl till Torkel, är att hon är den enda tjejjen som vunnit ett internationellt mästerskap. EM i Supermono."

Det finns nog flera speciella saker med henne... Det kan Reuben Xaus, Ben Bostorem, Karl Harris, Troy Corser, Christian Kellner och den där belgiska motocrosskillen intyga.. hehe! För att inte tala om Kirk McCarty´s "efter-race-aktiviteter". Aja, man lever ju bara en gång...

Vadå, vadå??? Har du sagt A så får du säga B. :hoppa :hoppa

R2 skrev:
zee böll iz jårrss

Tack,tack. Kan även berätta att jag känner en som känner en som har tävlat mot Ruggia i världsfinalen utav RD 350 Cupen. Det ni!!

Här kommer nästa fråga.

Vem?
Vart?
Vilket år?

Bifogat

• Någonnågonstans.jpg
    Någonnågonstans.jpg
    29.8 KB · Visningar: 200

Niklas C

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2005
Hoj
Suzuki
sleven skrev:
Vadå, vadå??? Har du sagt A så får du säga B. :hoppa :hoppa

Jag bara konstaterar att det är mycket speciella saker med den flickan. Som när hon körde 290,3 på EM på monza 2000 med en "standard" GSXR 750. Duktigt gjort va...? kan nämnas att Fabian Foret på Yamaha Moto France R1 bara kom upp i 284... fast han var 5 sek snabbare per varv... De e bra att ha samma huvudsponsor som serien kan man ju konstatera... (corona)
De va ju hennes pappa Bert som satte henne i racingen när det började braka snett i ungdomen. (det fanns ju roligare saker att göra på dagarna än o va i skolan)
Lite av den mentaliteten fanns nog kvar de första åren i racingen... kul kul... tyckte vi... Inget ont om flickan dock, hon är toppen.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
sleven skrev:
Här kommer nästa fråga.

Vem?
Vart?
Vilket år?
anders andersson
hemma i laxå, på askersunds vägen kan man gissa.. (sveriges bästa hojväg (jag är snabbast där))
borde vara-85

sleven

Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
R2 skrev:
anders andersson
hemma i laxå, på askersunds vägen kan man gissa.. (sveriges bästa hojväg (jag är snabbast där))
borde vara-85

1. Rätt
2. Fel
3. Fel

Sen så är jag faktiskt snabbast på Askersundsvägen med bil och husvagn

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sleven skrev:
1. Rätt
2. Fel
3. Fel

Sen så är jag faktiskt snabbast på Askersundsvägen med husvagn
hm..
finland nånnstans då kanske..
det är väl en xr58 eller va fanken nu modellbetäckningen på race gsxr750-85an va..
-84-85eller-86
... -86

med bil och husvagn vinner du säkert ja, är rädd om min husvagn :)

sleven

Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
R2 skrev:
hm..
finland nånnstans då kanske..
det är väl en xr58 eller va fanken nu modellbetäckningen på race gsxr750-85an va..
-84-85eller-86
... -86

med bil och husvagn vinner du säkert ja, är rädd om min husvagn :)

Okej då, du får väl rätt då.

Dubbel Anders på en Suzuki på Imatra -86.

Jag har en Saab Turbo med en Polar 300 efter., då kan man köra hur fort som helst.. :näsblod

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Niklas C skrev:
Som när hon körde 290,3 på EM på monza 2000 med en "standard" GSXR 750. Duktigt gjort va...? kan nämnas att Fabian Foret på Yamaha Moto France R1 bara kom upp i 284... fast han var 5 sek snabbare per varv... De e bra att ha samma huvudsponsor som serien kan man ju konstatera... (corona)
Stadard och standard, det var väl Superstock EM hon körde? Antyder du att det var fusk?

Niklas C skrev:
Inget ont om flickan dock, hon är toppen.

Visst är det skönt med tjejer som kan ta för sig och inte står upptryckt i ett hörn, tittar under lugg och suger på en godisklubba.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sleven skrev:
Okej då, du får väl rätt då.

Dubbel Anders på en Suzuki på Imatra -86.

Jag har en Saab Turbo med en Polar 300 efter., då kan man köra hur fort som helst.. :näsblod
ok
två bilder, den ena är nog för svår, men vore kul om någon kände igen han längst till höger.. eller de andra..

Tävlingsbilden:
vems hoj?

Bifogat

• vem4.jpg
    vem4.jpg
    29.9 KB · Visningar: 115
  • vem3.jpg
    vem3.jpg
    90.7 KB · Visningar: 184

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
R2 skrev:
ok
två bilder, den ena är nog för svår, men vore kul om någon kände igen han längst till höger.. eller de andra..

Tävlingsbilden:
vems hoj?

Nr 8 är väl den ELF 500 ( som sen blev MuZ som sen blev Pulse ) som Juan Borja körde.
Jag tror att den andra kördes av Adrian Bossard. 14 alltså.
Pöjkera på räcket känner jag dock inte igen.

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
R2 skrev:
ok

Tävlingsbilden:
vems hoj?

Juan Borja?

Och mannen till höger ser ut som bonn-Pär och personen i mitten ser ut
som Gustav Persson, till vänster vetifan?

Lord Melchet skrev:
Nr 8 är väl den ELF 500 ( som sen blev MuZ som sen blev Pulse ) som Juan Borja körde.
Jag tror att den andra kördes av Adrian Bossard. 14 alltså.
Äsch! där snubblade man på målsnöret :gnissla

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Juan Borja ja

lorda fram en bild..

Peder

mitten killen är Gurra P ja, bonn pär stämmer icke.
ledtråd, midlanda 1999, jag tog bilden på mina klasskollegor..

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Vem är det som står till höger och ser så glad ut för att få gasa runt på en finfin trippel åtta?

Bifogat

• grp1c.jpg
    grp1c.jpg
    38.3 KB · Visningar: 157

RTR

Hjulben
Gick med
26 May 2003
Hoj
ART GSX-R1000
R2 skrev:
hur fan ska du ha det nu..
foggy har inte vart endurancemärstare två gånger.
Rymer är den enda som vart mästare två gånger varav första gången va på en kawa..

Det står det inte heller att han har varit!
men en gång i endurance och flera gånger i superbike

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Lord Melchet skrev:
Vem är det som står till höger och ser så glad ut för att få gasa runt på en finfin trippel åtta?

Raymond Roche?

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Lord Melchet skrev:

Det påminner om Dirk Raudies, men det är det väl knappast?

Edit; jag kollade på snubben längst till höger....sorry...fattade inte förrän nu att du menade föraren till höger...är det Lavilla?

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...