Gissa vems (gräsliga) badrum?

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Jag tror det är Lars Ohlys badrum.
Han står framför spegeln och fickrunkar (fickpingis) på kvällarna.
http://bubblare.se/movie/lars_ohly_spelar_fickpingis
Nix , det där är inte fickpingis, det där är ett typiskt symptom på ljumsksvamp.
Ljumsksvamp är en sjukdom många svenska läkare förväxlar med eksem !
Och därför föreslår cortisonsalva istället för det som fungerar:
Pevaryl och luftiga kläder. I varje fall sova naken på natten.

007

.
Gick med
23 Jun 2007
Hoj
.
Racingförares smaklösa hem, uppmanade jag andra att posta exempel på.

Du kanske inte fick andra exempel från någon Sporthoj-medlem just för att ämnet är lite wtf,
och så väldigt långt ifrån forumets syfte? Vad kommer nästa tråd handla om?
Försök hitta något inredningsforum istället.
Du kanske bara ville ha en ursäkt för att kunna visa upp din fina bild av Bostrom's bara bringa? :3freak

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Hmmmm, mitt minibadrum där vi får stå i kö för att åla oss in, jag hade nog gärna bytt badrum. Kanske bytt lampan men eftersom man inte ser resten så ska jag inte ha några synpunkter på hans smak.

Ducatis Ben Boström Ducce var i min smak :rock Toyman

998S BEN BOSTROM SERIE LIMITATA N 30 155  1.jpg998S BEN BOSTROM SERIE LIMITATA N 30 155  2.jpg998S BEN BOSTROM SERIE LIMITATA N 30 155  3.jpg998S BEN BOSTROM SERIE LIMITATA N 30 155  5.jpg998S BEN BOSTROM SERIE LIMITATA N 30 155  6.jpg998S BEN BOSTROM SERIE LIMITATA N 30 155 4.jpg

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Nä Toyman, den här lacken är väl inte särskillt smakfull, eller? Jag var vid ett tillfälle allvarligt inne på en 900 ss men det föll just på att den hade denna lacken. Den kan stå i badrummet, passar stilistiskt in där:tungan

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Jag såg ett hemma-hos-reportage med Mik Doohan. Det såg förjävligt ut. Väldigt plastigt och tillgjort. Precis som hans fru för övrigt.
Finns någonstans på YouTube för den som är intresserad.

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
Jag såg ett hemma-hos-reportage med Mik Doohan. Det såg förjävligt ut. Väldigt plastigt och tillgjort. Precis som hans fru för övrigt.
Finns någonstans på YouTube för den som är intresserad.
Skulle jag vilja se. Har sett ett om Doohans garage som var stort som fan, men mest för att få plats med en helikopter som drogs in och ut ur garaget på en vagn. Motorcyklarna (en rätt ointressant blandning) stod trist samlade i ett hörn och någon mys-meck-avdelning saknades helt.

Beskrivningen av plastigt och tillgjort förvånar mig inte. Mina förutfattade meningar om professionella mc-förare rymmer inte något personligt och utvecklat intresse för design och inredning. Inte av så mycket annat än motorcyklar öht egentligen. Hur ofta läser man om en GP-förare som har ett utvecklat intresse för något annat än dyra vanor, fotomodeller och nästa race? Även om han inte är GP-förare så är Guy Martin en skön kontrast till GP-förarnas nyrika livsstil.

http://youtu.be/uPNAygHz5m8

Last edited:

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag reagerade också på hur livlöst och plastigt hela hemmet så ut. Det känns mer som ett motorcykel- mausoleum än ett garage.
Kork Ballington spelade aldrig i Doohans nivå, och tjänade säkert inte så mycket som förare då han var aktiv innan de riktigt stora pengarna kom in i sporten. Men han verkar vara en skön gubbe. Lite mer avspänt, lite mindre uppvisning.
http://www.youtube.com/watch?v=ojeq3iu4HrY

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja, han kom från Rhodesia, dvs Zimbawe idag och tävlade för Sydafrika, på den tid då Botha satt vid rodret, vilket var lite komplicerat. Det var väl i princip bara inom racing som sydafrikanerna fick vara med på slutet under apartheid-tiden. I övrig sport var dörren stängd. Vilket väl var rätt i sig.

Han bor numera i Australien.

Han var faktiskt en stor kille. 4 ggr världsmästare i 250 och 350.:tummenupp

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Beskrivningen av plastigt och tillgjort förvånar mig inte. Mina förutfattade meningar om professionella mc-förare rymmer inte något personligt och utvecklat intresse för design och inredning. Inte av så mycket annat än motorcyklar öht egentligen. Hur ofta läser man om en GP-förare som har ett utvecklat intresse för något annat än dyra vanor, fotomodeller och nästa race? Även om han inte är GP-förare så är Guy Martin en skön kontrast till GP-förarnas nyrika livsstil.

Känner du alla förarna personligen eller eftersom du dömer ut dom alla på ett bräde att vara ytliga stereotypa manliga bimbos?

James Toseland bla uppvisar lite andra skills än att bara köra hoj.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC