Gisslandrama på Beviks i Linköping

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Det är ju så att om man tex springer så händer det ju att man ofta gör det i sängen också, det gör jag iallafall :va

Häromdagen så drömde jag om att jag var i ett stort slagsmål MOT en vänn, också slogs vi då och jag gav mig aldrig när vi slutade så hoppade jag på honom igen och igen och igen... Och det var tungt som fan tyckte jag när jag "slogs" mot honom men det var väll bara för täcket jag hade på mig.

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Quaya skrev:
Det är ju så att om man tex springer så händer det ju att man ofta gör det i sängen också, det gör jag iallafall :va

Häromdagen så drömde jag om att jag var i ett stort slagsmål MOT en vänn, också slogs vi då och jag gav mig aldrig när vi slutade så hoppade jag på honom igen och igen och igen... Och det var tungt som fan tyckte jag när jag "slogs" mot honom men det var väll bara för täcket jag hade på mig.

Du är felkopplad. :7peta :tungan

Det finns en funktion som kopplar från motoriken när vi drömmer. Hos en del fungerar inte den spärren så bra vilket gör att de t ex går i sömnen och så vidare.

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
ft skrev:
Du är felkopplad. :7peta :tungan

Det finns en funktion som kopplar från motoriken när vi drömmer. Hos en del fungerar inte den spärren så bra vilket gör att de t ex går i sömnen och så vidare.

Ja men jag går nästan aldrig i sömnen. Har hänt 1 gång i mitt liv som jag har gjort det bara. Men detta som jag sa innan händer mig ofta att jag blir jagad t.ex så vaknar man sen och är helt slut och täcket ligger nere på golvet.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...