Gixxer 1000 01a

snickaren

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Nässjö
Hoj
suzuki gsxr 1000 2013
Hej jag :confused: har en gixxer 1000 01a och jag undrar om det sitter nån strypning på den orginal från fabrik för att jag har sett här på forumet att vissa pratar om det

Tacksam för svar
 

Nypan83

Ny medlem
Gick med
6 Dec 2005
Ort
Skaraborg
Hoj
Jag ska ha en RSV
snickaren skrev:
2116522 Hej jag :confused: har en gixxer 1000 01a och jag undrar om det sitter nån strypning på den orginal från fabrik för att jag har sett här på forumet att vissa pratar om det

Tacksam för svar

Det flesta Suzuki har en elektroniskstrypning på de lägre växlarna detta för att gå igenom de ljudtester som utförs.

För att ta bort strypningen införskaffa en tre mod, g-pack eller skarva lite kablar själv.

Dock varierar det lite mellan års- och hoj- modeller så här efter med dina fellow gixxers.
 

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Skåne
Hoj
Flera :P
snickaren skrev:
2116522 Hej jag :confused: har en gixxer 1000 01a och jag undrar om det sitter nån strypning på den orginal från fabrik för att jag har sett här på forumet att vissa pratar om det

Tacksam för svar

Finns olika typer av CPU boxar beroende på viken marknad hojen är avsedd för, är hojen importerad eller?

Ang G-pack är det samma som TRE och JSD bara skillnad på utseendet och PRISET (består av ett ingutet motstånd).
 
Last edited:

snickaren

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Nässjö
Hoj
suzuki gsxr 1000 2013
slangarn skrev:
2116904 Finns olika typer av CPU boxar beroende på viken marknad hojen är avsedd för, är hojen importrerad eller?

Ang G-pack är det samma som TRE och JSD bara skillnad på utseendet och PRISET (består av ett ingutet motstånd).
Den är direktinpoterad från Tyskland :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top