Gixxer fynd (Blocket annons)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Oj, det var billigt. Kan det stämma tro?

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Hade lugnt slagit till direkt om man haft pengarna.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Det kommer vara ett normalt pris för dessa hojar i vår, eftersom ingen kommer kunna äga dem. Vi har bara sett början på prisraset.

Bjorn N

Hjärnan är som yoghurt.
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
hojlös.
OLJEKYLD GSXR skrev:
Det kommer vara ett normalt pris för dessa hojar i vår, eftersom ingen kommer kunna äga dem. Vi har bara sett början på prisraset.

Hur är det, oljekyld..? Ångrar du själv din investering?

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Jag har följt priser i 3 år nu och faktiskt stiger inte priserna till våren om man jämför med höstpriset. Jag tror det beror på att de ofta kommit nya modeller samt nya försäkringspremier...

Funderade på uppgradera men inväntar nu istället kommande prisutveckling...

Har man kontanter, snabbt tillgängligt, kan man alltid (tror jag) göra en bra affär när det gäller sporthojjar...

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jag är beredd att hålla med Herr Oljeryk. Klass 7-hojar kommer ju knappast sjunga i försäkringskostnad och således kommer tyvärr fler och fler bli tvungna att göra sig av med sina älsklingar. Fler till salu, billigare pris.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Vad skulle den där gå på att försäkra för mig tro? Betalar 5 papp helår halvförsäkrat nu, skulle man få räkna med en fyrdubbling kanske?

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Fortsätter det så här så har snart t.o.m en fattig studerande som jag råd med en tung pärla.. :banana

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
KvalitetsMiffo skrev:
Fortsätter det så här så har snart t.o.m en fattig studerande som jag råd med en tung pärla.. :banana
Nja de här maskinerna kommer vi aldrig ha råd att försäkra. Kom ihåg att detta är en av marknadens 4 mest extrema sporthojar.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Felet väldigt många gör att bara se inköpspriset på hojen, försäkringspremien börjar bli en sån stor del av priset att man måste ta hänsyn till den med.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Fasiken nu blir man sugen. Får jag tills vidare-jobb fram mot sommaren ska jag börja spara och slå till på en sån där 2005. Blir man kvar i studentträsket är dock risken att man aldrig får råd...

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Bjorn N skrev:
Hur är det, oljekyld..? Ångrar du själv din investering?

Nja, investering är väl synd att säga :) Jag ångrar mig inte, hade jag inte köpt när jag gjorde så hade jag inte kunnat få den premien som jag har och då hade ett köp varit omöjligt hur billiga hojarna än är. Sen är det ju så att jag har förlorat en 20000 över årsskiftet vilket ju är beklagligt. Dock så visste jag att något var på gång hos försäkringsbolagen till i år så jag köpte lite på spekulation. Men det är fan bara pengar och jag lever bara en gång, man måste chansa lite. Tyvärr ser det ju mörkt ut för en fortsatt karriär med ny hoj efter hösten.

Sonab

Sporthojsnörd
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
Africa Twin 1100 A.S. - 2020 + V-Max 1700
...ska nog inte visa denna annons för en polare som gav 99kkr för en -02a...

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
UltraMarine skrev:
Jag har följt priser i 3 år nu och faktiskt stiger inte priserna till våren om man jämför med höstpriset. Jag tror det beror på att de ofta kommit nya modeller samt nya försäkringspremier...

Funderade på uppgradera men inväntar nu istället kommande prisutveckling...

Har man kontanter, snabbt tillgängligt, kan man alltid (tror jag) göra en bra affär när det gäller sporthojjar...

Men inte finns det inte lika många snorbilliga cyklar nu som det var i november-december väl?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC