Nisse977
8000rpm+ känns skönt!
Robban_C skrev:1. Japp. Gör det.
2. 12,8v = inte trasig cell. Men sen kan ju batteriet vara slut för det men det märker du ju när du ska starta.
Mät gärna spänning när motorn går också. På lite varv (dvs så den laddar ordentligt) ska spänningen vara 13-14 v.
Inga problem att starta hojen alls!! inte ens med helljuset på! Jag tänkte köpa nytt batteri förut.. pga att någon pratade om att det kunde vara det felet.. men sen när jag fick 12.8v på det... så la jag ner köptanken..
Hmm.. höger blinkers funkar inte... den lyser bara konstant!? så var det inte när jag köpte hojen.. då funkade både höger och vänster blinkersar, men sen så dog vänster bakblinkerslampa, efter jag bytt den till en lampa med för låg watt (8W, egentligen ska det ju va 23W) så slutade den högra sidans blinkers att blinka... har det med den lågwattade lampan att göra då? fast den inte sitter på den sidan?
...
Jaja.. här slänger jag upp några nya bilder på bågen!... jag var lite besviken på skicket precis när jag köpt den.. men nu känns det riktigt bra!!! 23000:- för en 89´a är ju inte så dumt trots att det är några fel på den...
Last edited: