gixxern är såld, vilken ska jag välja??

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
personligen tror jag ingen kan säga nåt om dessa hojar ännu, folk kan titta på hur de ser ut o välja ungefär.
Alla blir nog bra supersporthojar tror jag, men vem vet vem som kommer vara trasslig eller vem som kommer vara skottsäker.
Välj det märke du har mest förtroende för bara.

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Bekvämt problem. :)

Provkör alla, bestäm dig för CBR:en, sluta stunta och börja äg på banan instället!

Om sisådär 5år är du mångmiljonär i GP-cirkusen. ;)

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
kawan ser lite konstig ut! :3freak
Men R1 har dom fått till jävligt bra! Köp en R1!
Gixxrarna ser så lika och så tråkiga ut! (dessutom ful med det lyset dom har nu!)
Honda ser kanske lite lönnfet ut, men jag tycker CBR600RR är en riktigt fin hoj! :)

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
ingen fara på taket, jag har en gixxer 1000-01 a som jag ska stunta med. 03an körde jag 900 mil med på bakhjulet. tyckte att den började bli anaingen sliten så det var bara att kränga. tycker lite som swedie, att de satans avgasrören är i vägen för stuntning men samtidigt så skulle det ta imot att köpa en kawa. tycker att lådan är helskum på dessa.

som det ser ut så väntar jag nog på nästa generations gixxer, men hondan är JU så jävla coooool. har sett alla hojarna på mässan i Italien och hondar rockar fett, yamahan ser helt fel ut i verkliga livet

det var en tråd uppe ang. gruppköp på honda. vart tog den vägen??, jag vill veta hur många som vill ha en och kan tänka sig skriva kontrekt fort som fan.

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
Hellraider skrev:
Som sagt dom är feta alla tre, själv är jag en inbiten yamahaälskare, men om jag skulle välja bland dom tre skulle jag välja kawan bara för att den helt klart är snyggast och inte har uppdraget system vilket jag hävdar endast passar ducati :tummenupp

Tycker det räcker med pullver i hojarna, 1hk per kilo borde räcka till det mesta :yoparty

jag är fet som fan så jag behöver massor med pullver bara för att kunna lyfta framhjulet :yoparty

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
R1 racer skrev:
Då missar du kanske Bivaröd om du väntar ett helt år hi hi....
Hm jag vill oxå ha en till eller en nyare hoj men får nog nöja mig med den jag har ett tag till,sen blir det kanske eventuellt en KTM för grus o skogs bus o som kan förgylla höst/vinter dagarna med hoj åka....dock får man väl passa sig för saltet.
Själv tycker jag annars R1-04 eller Kawa zx10r-04.
Är det bara motor/häst planer på Gixer-05 eller är det oxå utseendet som kommer förändras eller ingen vet än?.

här missas ingenting, kommer att skrota denna hojen under året :D

Bifogat

• post-6-10683930431.jpg
    post-6-10683930431.jpg
    78.8 KB · Visningar: 59

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
GIXxXER: Den Gixxer du har där (01) är jävligt snygg!
00 01 02 under det och över det så är alla gixxrar fula!

Det var dessutom kruppköp av R1 och inte honda, dom skulle sälja på blocket!

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Jag skulle ha behållt gixxern (det gör jag) sedan får vi se vad Suzuki kommer med 05.
Men det är ja dé.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Men kawa är väl kawa fortfarande? Jag menar, jag provade z1000 ordentligt i sommrs och den var raslig i lådan, kutsen satt lös, det gör den även på de splittnya inne på ava) ja på det hela taget gav den som kawor bruka en tveksam kvalitetskänsla. (en kawa på ava, kan det bli jobbigare..)

duckar!!! :hihi

Pungis

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Fazer
WASP skrev:
Utan att ha sett någon av dom i verkligheten så är min favorit en svart kawa än så länge... rå!!

Får klämma på dom på mässan o se hur dom ser ut i verkligheten...

Men nästa år kommer sukkan att dominera igen!!

:fakta

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Gosse vilket i-landsproblem du har att brottas med, måste ha blivit många sömnlösa nätter. Ta den som är snabbast runt banan, för alla vet vi ju att det är hojjäveln som sätter begränsningarna :rolleyes: Eller så tar du den som känns roligast att köra eller är snyggast.

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Swedie skrev:
Skaru stunta eller posa?

Stunt = Kawa....endast för hur dess slipon sitter
Posa = R1
Race = Honda

Jag vill ha en honda :(

Varför tycker du att Kawan är mer lämpad att stunta med o vad har slip on:et för betydelse? Bara nyfiken. Jag å andra sidan tycker att man väljer den hoj man känner bäst för oavsett om det är för att stunta eller posa.

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
Abloy skrev:
Gosse vilket i-landsproblem du har att brottas med, måste ha blivit många sömnlösa nätter. Ta den som är snabbast runt banan, för alla vet vi ju att det är hojjäveln som sätter begränsningarna :rolleyes: Eller så tar du den som känns roligast att köra eller är snyggast.

i-landsproblem :rofl , den som lever får se

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
GIXxXER skrev:
kawa zx10r-04
yamaha yzf r1-04
honda cbr 1000-04

eller vänta ett tag och kolla in suzuki gsxr 1000-05, finns massor av rykten ang denna hoj. det senaste ska vara att den ska ha 195 pollar vid massor av varv, MUMMA :D :tummenupp

Ja om gixxern har 195 pollar nästa år så lär ju inte dom andra vara sämre :D

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
NEJ, nu har jag betsämt mig. tycker det är så jävla dålig juice i hojarna så det får bli en hayabusa med turbo :kocko . någon som har ett lämpligt objekt att sälja till mig :D . gärna krockad buse

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...