Gjort illa mig i tån.

vad göra?

• Antal röstningar
    0
General E skrev:
Veckla ut ett gem. Elda på ena änden tills den blir glödande. Borra sedan igenom nageln med gemet, du måste värma det flera gånger. Blodet kommer att rinna ut, aaaaah, men det luktar lite konstigt.
Gör inte ont så länge du inte trycker igenom gemet till köttet under nageln, men att trycka på nageln kan kännas. Pröva!

DEt är ju så man gör om man slår sig på tummen med hammer ju! Jag måste alltid spänna fast tummen i ett skruvstäd innan annaars drar jag bara bort den. :näsblod

Kan sägga att det hjälper otroligt mycket.

Dina dagar är räknade. Det där är kallbrand. Nu ligger du snart där som en hjälte i din egen avföring. Inga armar, inga ben och med ett sugrör i munnen så du kan suga i dig lite vetekli.

haha de e kul o trampa snett, fasst jag "hoppade" lite snett förra helgen. vägrade använda kryckor och drog på mig en inflamation istället :näsblod bilden är före det blev inflamerat

annars mår jag bra! :fyllisar

Bifogat

• IMGP1115-2.jpg
    IMGP1115-2.jpg
    34.3 KB · Visningar: 138
campar skrev:
Ser tån ut som den på bilderna så ska du nog gå till doktorn! :näsblod
(Äckliga bilder)
http://exet.nu/html/bildarkiv/bilder/toe01.jpg
http://exet.nu/html/bildarkiv/bilder/toe02.jpg
"efter att ha försökt välta en gråsugga i Falun"

Jezus! Smått otäckt!

honkiie skrev:
Slant lite i en trapp i helgen och landade med hela min tyngd på min stortå (Glömde påpeka att jag är vansinnigt fet) så att den böjdes framåt ordentligt. Kom ganska mycket blod från under nageln och så skrapade jag upp lite hud också. Det värker lite litegrann hela tiden och det gör ont att ta i tån och väldigt ont att böja den framåt som den gjordes när jag gjorde illa mig. Bakåt är inte lika dåligt men det gör också ganska ont. Det är ganska jobbigt att gå omkring med skor och sånt så det är störande.
Vad borde jag göra?

ring vårdcentralen o fråga vad du ska göra. eller ta en sup och bedöva.

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick