En 330 var det.väcker denna underbara tråd till liv.
Någon som vet om den killen på garage (tror jag) som hävdade att hans sega bmw 318 (eller något annat gammalt mög) drog sporthojar?
En 330 var det.
Tror tråden hette något i stil med "sporthojar tappat allt efter 200"
Sent from my E5823 using Tapatalk
Citat Ursprungligen postat av BMW_330 Visa inlägg
Den är inte strypt, det är en polares bror som äger hojen.
Maciej EVO VI:
Om det är din polares bror är det bäst att han kollar över hojjen.
Vanliga problem är att han har råkat fälla ner skjutspinnarna bak, då tappar hojjen ca 40% av effekten, ett annat vanligt fel är att folk kör med gammal luft i däcken. Luften måste absolut bytas helt när man plockar ut hojjen på våren annars går den skit.
http://www.mestmotor.se/bilsnack/forum/showthread.php?367551-Hojar-tappar-allt-efter-200km-h
Där har vi den!
GULD!
Tack!
edit:
fyra sidor in så ser man detta....
Jaa du, jag vet inte varför den ramlar bort hela tiden men nu blir den sticky igen.Den här tråden var ju sticky! Vad har hänt!
Snälla moderatorer, lägg den här tråden sticky igen.
Listan presenterades (guess who ? ) i senaste numret av JERNET - Östra Aros MCKs klubbtidning. En klubb som för övrigt är tungt belastad med Wingeåkare. De flesta har dock humor och förstår det roliga i saken
(BTW, 79 flaskor rödvin ska egentligen vara 51 om jag minns rätt, men då hade ägaren en extra väska att packa tältet i utan tältpinnar, nota bene!)
En 330 var det.
Tror tråden hette något i stil med "sporthojar tappat allt efter 200"
Sent from my E5823 using Tapatalk
En rosa V-max? Gismo?Jag har något minne av en härlig grabb som mekar motor på köksbordet och gör om sitt badrum till lack-box. Tror att det gjordes youtube-filmer. Svagt minne av att en nedplockad motor står på ett furuköksbord med taklampa ovanför, där han samtidigt pratar i bakgrunden och sätter en kniv i bordet.
Någon som känner igen detta?
Jag har något minne av en härlig grabb som mekar motor på köksbordet och gör om sitt badrum till lack-box. Tror att det gjordes youtube-filmer. Svagt minne av att en nedplockad motor står på ett furuköksbord med taklampa ovanför, där han samtidigt pratar i bakgrunden och sätter en kniv i bordet.
Riktigt bra tråd, saknar gismo
Jag har något minne av en härlig grabb som mekar motor på köksbordet och gör om sitt badrum till lack-box. Tror att det gjordes youtube-filmer. Svagt minne av att en nedplockad motor står på ett furuköksbord med taklampa ovanför, där han samtidigt pratar i bakgrunden och sätter en kniv i bordet.
Det är bara så underbart att läsa. Var med på tiden det begav sig. Kära tid. Är jag gammal? Nej. Äldre. Ja. Allt handlar om inställning.
Det är bara så underbart att läsa. Var med på tiden det begav sig. Kära tid. Är jag gammal? Nej. Äldre. Ja. Allt handlar om inställning.
53, skulle jag säga.Pff, du är väl så gammal att Pontus Rasmusson har slutat skicka PM
Jag tror att med alla mått mätt så har du fel faktiskt. ?Är jag gammal? Nej.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|