Glöm inte Roadracing på SportExpressen ikväll

"Rask"

Guest
Skitbra repotage :tummenupp
Hade kunnat vara lite längre o fler interjuver. Synd att inte svt tycker det är intressant. De borde ju ha råd att visa det då de får ca 2000kr/hushåll per år :mad:

JTarnstrom

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
Monark
Rask skrev:
2386135 Skitbra repotage :tummenupp
Hade kunnat vara lite längre o fler interjuver. Synd att inte svt tycker det är intressant. De borde ju ha råd att visa det då de får ca 2000kr/hushåll per år :mad:

Tackar! Vill bara påpeka att vi på grund av omständigheterna (som låg helt utanför vår kontroll) blev tvungna att korta programmet. Mycket av det material som vi jobbade med på förmiddagen blev inaktuellt på grund av att 250 inte körde (Vi hade också en intervju med Kim Jensen som inte blev av på grund av att han inte körde). Det, och att vi inte fick några racebilder från 250, gjorde att vi inte hade material till ett helt program (52 minuter). Vi hade kunnat gjort cirka 35 minuter men blev tyvärr tvungna att korta till 24 minuter (vilket gjorde att ytterligare ett reportage inte fick plats) för att det skulle stämma med SportExpressens programtablåer.

Tärnström

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Askul att se lite TVsänd racing på svensk mark.

Tack till de som fixat med servrar och nedladdning!

bean305

#78 125R
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
ZX6R, CRF450R, RS125R
Jag såg precis reportaget. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad, "filmningen" duger aldeles utmärkt i mitt tycke. Det kändes ganska proffsigt. Tråkigt att man inte var i bild bara, men det kan ju vara motivationen till nästa race:) .
Borde visas på riktiga tv4:D

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Såg programmet härom kvällen, riktigt bra :tummenupp
Kul att se svensk racing på TV, bra gjort Tärnström & Co!!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag får lov att instämma! Bra filmat och bra intervjuer från Knudan. Tärnström är riktigt bra som kommentator :tummenupp :tummenupp

Synd bara att folk var missnöjda, men det är en helt annan tråd det..
De skulle nästan innan programmet varna för att diverse dajmkryss kunde förekomma också, inte bara hörna, domare, etc.. :rolleyes:

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...