gixxer1000
...nu på en svart retta...
- Gick med
- 25 Apr 2003
- Hoj
- Yamaha R1 -04a.../Tidigare; TL1000R -00, Gsxr1000K2, KTM520, KX250, Stiga Villa Pro...
Tja alla sporthojs fantaster, tänkte bara önska alla en glad midsommar
Iceman1975 skrev:Trevlig midsommar!!!!
gixxer1000 skrev:Tja alla sporthojs fantaster, tänkte bara önska alla en glad midsommar
O så tar vi det på svenskamaverick_750rr skrev:midsiommar e fsan i mej den horigaste hödgiteden som gud skapat eller mäbbbiksorna.
fan lasva less man blir på sån jävcla dkit och sdtet e alltid samma satans hormat och horfolk man träffar
allt bara ruaratade i bråk så jag körde ahme jag gja. nej det var ite så smart kanske men hlelreere det än att aaa st å o slåss med en amssa folk.
Hooppa fan att ni haft det tevlifre än jag för jag ahbbara hatar midsommar o allt vad det innebär. Kom görna med en massa morlal skit om hur jag kör för det skiter jag i, det fins ju golk hör inte inte ens reggar sig bara för att de älsasrer en amssa morals,kiiut som postas här och det är det som är det bedrövliga.
7590RR
O så talar vi svenskaHightuned skrev:Kommjust hem fårn en mckett trevlig missomar, ör kansje lite full men va faan gör det?.
Northsea skrev:O så tar vi det på svenska
HeheRigge skrev:Hehe... snacka om less han kommer va på dig för att du hann quota!
Northsea skrev:
Nej nej nej...maverick_750rr skrev:
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM