Vad gäller Adrenaliin så kan vi väl uttrycka det som att numera vet han att en super tenerée 750 blir tung när den börjat luta litegrann när man står still och står man dessutom på lite grus så kan det bli väldigt jobbigt
Känner att det är bra om jag själv beskriver vad som hände egentligen
har nu fått testa på hur det är att hamna i rullgrus och försöka bromsa i detta och som alla ni erfarna vet så går det inte särskilt bra
. Jag tror jag fick en liten mini chock för efter cirka 5 minuter senare när jag står stabilt med fina Super Tenere (trodde jag i alla fall) så börjar den luta mer.... mer och lite mer och lite till och jag försöker hela tiden få upp den (hojen alltså
) samtidigt så hör jag som ett eko av andra runt omkring mig bla Kreuger "Upp med den, kom igen"...men det slutar med att den ligger ner
. Hade hjärnsläpp och alla mina muskler var förlamande så jag fick inte upp pärlan...
Precis som ReDan säger så vart det inga andra skador än det som blev på mitt självförtroende. Men det som gjorde mest ont var nog hans kommentarer om min Super SUPER duper Yamaha Tenerè 750. Nobody talks shit about my little honey Tenerè hahaha
Helgenslärdom: Se upp för rullgrus. Stå med båda fötterna på marken med hojen mellanbena...OCH stå kvar så