Glassbil rånad

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
2 TJEJER????
Va fan?

Jag hade ju bara visat mitt Fabiobröst och sagt: Tjenna snyggingar, skit i detta så får ni hoppa in i kupén och så skjutsar jag er hem och sen om ni vill så :slicka

Förutsatt att de är snygga, annars hade jag mycket väl kunnat tänka mig att sparka dem i huvet, båda 2. Vad säger du om det Chrille? Hade det varit fel för att de är tjejer man inte skall slå/sparka?

Ska ta med mig elstöten till jobb idag - känns som om det är berättigat.

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
rust29 skrev:

Småflickor.
Man hör om det är en tjej man pratar med.
Har de inte ens dragit kniven kan man ju ge dem en "pungspark" samtidogt som man trycker tummen i ögat på dem mycket hastigt.
Kan hon sen inte se när hon för handen till ögat kan hon heller inte använda sin kniv.

Den stackaren borde ju skämmas nu. Rånad av högstadieelever. Det vet man nog inte när man väl står där såklart, men man hör om det e tjejer eller killar man pratar med.

Neee, han skulle lagt sig på marken o krampat ihop :rofl

750RR

asdffdsa

ABOOBOO!
Gick med
31 Jul 2003
Hoj
Spark
haha, tror faktiskt inte att ni skulle vara så tuffa om det kom fram två okända personer med kniv :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
asdffdsa skrev:
haha, tror faktiskt inte att ni skulle vara så tuffa om det kom fram två okända personer med kniv :D

2 okända tjejröster hade inte skrämt mig.

En tjejkund sa till mig idag att jag var snygg - och kunden har väl alltid rätt? :cool:

750RR

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
maverick_750rr skrev:
2 okända tjejröster hade inte skrämt mig.

En tjejkund sa till mig idag att jag var snygg - och kunden har väl alltid rätt? :cool:

750RR

Hon hade nog ätit för mycket glass. Alkoglass.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rymding skrev:
Hon hade nog ätit för mycket glass. Alkoglass.

Det e bara jag som säljer alkoglass i hela sverige och jag har 16-års gräns så ;)

Om de gör som jag säger åt dem så får de köpa glassen om de är under 16 :brynad

750RR
trodde att du menade rånarna, såg nu och fattade bättre. Hon sa att jag var snygg samtidigt som hennes föräldrar gicxk förbi henne utan att hon visste det - de frågade om hon stod o flörtade och hela situationen blev ytterst pinsam :p
Men visst, jag e så jävla porrig så det finns inte ;)

negative

Ny medlem
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
hojlös
maverick_750rr skrev:
Det e bara jag som säljer alkoglass i hela sverige och jag har 16-års gräns så ;)

Om de gör som jag säger åt dem så får de köpa glassen om de är under 16 :brynad

750RR
trodde att du menade rånarna, såg nu och fattade bättre. Hon sa att jag var snygg samtidigt som hennes föräldrar gicxk förbi henne utan att hon visste det - de frågade om hon stod o flörtade och hela situationen blev ytterst pinsam :p
Men visst, jag e så jävla porrig så det finns inte ;)

Jobbar du på hemglass ? Vad är det för alkoglass du säljer, närmaste alkoglass jag kommer är sundborn punch :öl

Markus, Hemglassare i sundsvall

Edit: Syns på nästa kickoff :öl :öl :öl :öl

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
negative skrev:
Jobbar du på hemglass ? Vad är det för alkoglass du säljer, närmaste alkoglass jag kommer är sundborn punch :öl

Markus, Hemglassare i sundsvall

Edit: Syns på nästa kickoff :öl :öl :öl :öl

E du på riktigt?
Du vet ju vilket sortiment vi har i så fall och varför tror du att jag skulle ha annan än du?
I så fall om jag köper från Danmark o stoppar i min egen bil eftersom det inte säljs alkoglass i Sverige.

Jag skall till strängnäs på onsdag på säljutbildning :D ska bli kul o flyga igen :)
Förra kickoffen sög getpung sas det liksom förrförra igen men nästa måste vi SH.comare liva upp ;)

//Mavve Hemglasshatare från Helsingborg

negative

Ny medlem
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
hojlös
maverick_750rr skrev:
E du på riktigt?
Du vet ju vilket sortiment vi har i så fall och varför tror du att jag skulle ha annan än du?
I så fall om jag köper från Danmark o stoppar i min egen bil eftersom det inte säljs alkoglass i Sverige.

Jag skall till strängnäs på onsdag på säljutbildning :D ska bli kul o flyga igen :)
Förra kickoffen sög getpung sas det liksom förrförra igen men nästa måste vi SH.comare liva upp ;)

//Mavve Hemglasshatare från Helsingborg

Joo men helsingborg är väl Danmark :D (Gröt)

Jag tycker de 2 senaste kickoffena var riktigt roliga, dock utan Gangbang......men den historian har du förstås hört.

Markus

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...