Sen så kan en glidare aldrig ersätta en sporthojs körglädje och habegär.
Ja ska ta å kika lite närmare på ovan nämnda! Ja de är ju just de, glidare å glidare. De är ju fortfarande sunt förnuft som är a och o under hjälmen men med dålig självkontroll/ god självkännedom så vill ja ju såklart köra hoj. Men kanske prova ett nytt segment av hojåkning å nått som inte lockar å retar vristen å gasa se hemskt!
För en R hoj ska ja någon gång ha men nu skjuter jag mej själv i andra foten. Ja brukar fräsa av alla som tjatar om att "nä en sån där jävel skulle jag aldrig kunna ha för ja ba gasa vet du!" Om ja skulle sätta en pistol i handen på dej skulle du inte skjuta dej själv heller. (Förhoppningsvis) men ja kan inte annat än erkänna att jag tycker ghost rider är ball, har för långt till nån riktig bana för att släppa ut hela gas djävulen. Å en smula dålig självkontroll vad det gäller hålla hastigheter.
Smt'n hade jag ju som allrounder. Bakhjuls monster när inte tjejen va med å packåsna å långfärds kamrat på semester.
Nån som har kört nån explorer 1200? Tycker dem ser så sjukt stor ut. Bil utan tak å dålig stereo.
De finns på tok för mycke hojar för en som sett ljuset (ktm) å har beslutsångest
Fick du en stoppie som gick för långtLåste framhjulet i ~110km/h å skickade hojen in i vajerräcke och mej själv på en lufttur med abrubt slut och ingen taxfree.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|