Glider ju nästan av! Hjälp!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Åhh, en sann trendfikare/poser har uttalat sig: "vaxat dynan"........ jag trodde jag var Gay med putsade ekrar.......

Ride on!!

btw, har du haft hojen utlånad eller köpt nytt skinnställ? A-stars??

ambulans skrev:
ja har själv vaxat dynan en gång... satan va hal den blev, hade inte kanten bakom ryggen vart där så hade ja nog flygit av :p
men efter en avfettning o tvätt så va de ok igen...
du kan ju prova allafall... de borde göra susen.. :tummenupp

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Sitt på tanken med bena över styret... Då lär du inte glida av bakåt iallafall. Kanske lite småproblem med växlingarna dock :D

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Vet vad du menar, kan vara ganska hal och då speciellt Gore Tex, skinn däremot är bättre. Troligen fint polerad sittdyna.

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Tom Byron skrev:
Åhh, en sann trendfikare/poser har uttalat sig: "vaxat dynan"........ jag trodde jag var Gay med putsade ekrar.......

Ride on!!

btw, har du haft hojen utlånad eller köpt nytt skinnställ? A-stars??

Jepps.. har nytt Alpinestar för i år..
mitt gamla 80 tals ställ har nog gjort sitt nu , måste ju va moderiktigt klädd när man ska fika :rolleyes:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Den här polkagrisen råkar väl inte vara en rödvit R1:a? Har hört att de ska acca rätt rejält och då kanske det är fysikens lagar som säger att du åker bakåt..

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ja precis, skit i hojen...... bara man har rätt kostym så är det great!!! Vart blir första fikan då? I helgen redan?? Btw, vi har smygfikat några gånger på amusement, men när kommer utemöblerna :D

ambulans skrev:
Jepps.. har nytt Alpinestar för i år..
mitt gamla 80 tals ställ har nog gjort sitt nu , måste ju va moderiktigt klädd när man ska fika :rolleyes:

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Nick skrev:
Köpte hoj för några dagar sedan och problemet är att jag håller på att glida av hojen när jag gasar iväg... har kört med både goretex och skinnställ och det är lika halt vilket som.
Kanske har förra ägarn smörjt sadeln med nån minkolja eller något... :confused:

Nån som har/haft samma problem som kan hjälpa till med förslag till hur jag ska få det mindre halkigt! :skrämd

kanske har varit en tjej som suttit å "dreglat" på den :D

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Tom Byron skrev:
Ja precis, skit i hojen...... bara man har rätt kostym så är det great!!! Vart blir första fikan då? I helgen redan?? Btw, vi har smygfikat några gånger på amusement, men när kommer utemöblerna :D

ja de har ja me... :D fast de blev till att sitta inne... liiiiiiite kallt än så länge, men de kommer.. sitta på utemöblerna o sippa på en kaffe när chicksen går till o från skolan.. :cool:
Men i helgen ska de bli stooooooorm.. dom har ju lovat 25 sekundmeter, så jag tänker nog inte sticka ut näsan *brrrr*
de får bli en :öl hemma i stället...

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...