brandes
utan hoj så har man inget liv
Hej jag undrar fall man kan få en nsr att få lite goare ljud när man kör tex öppety luft filter eller dyligt
TACK PÅ FÖRHAND
TACK PÅ FÖRHAND
öppet filter, och en ny ljuddämpare. Förslagsvis med grovt rör. Då låter den ganska så mycket bättrebrandes skrev:2400322Hej jag undrar fall man kan få en nsr att få lite goare ljud när man kör tex öppety luft filter eller dyligt
TACK PÅ FÖRHAND
Det är tvitakt vi snackar här Då är inte tratt något att rekomendera.Finnepinnen skrev:2400528tratt istället för ljuddämparen?
brandes skrev:2400322Hej jag undrar fall man kan få en nsr att få lite goare ljud när man kör tex öppety luft filter eller dyligt
TACK PÅ FÖRHAND
Allt beror ju på vad han gillar för ljud. Sätter man på ett effekt på nsr:en som t.ex jollymoto så låter den inte bra (enligt mig) Den låter som en cross ungefär och det passar ju inte direkt på en sporthoj enligt mig. Jag skulle hellre vilja ha mörkare ljud, men det kanske bara är jaJeppe^ skrev:2401631öppet luftfilter ger väl inte speciellt ''goare'' ljud men det gör det lite mörkare. Ett effektrör är vad som ger det ''goare'' ljudet speciellt på högre varv. Men kom ihåg att bestycka om när du sätter på öppet luftfiler, annars så kommer den bara att gräva ner sig. Men jag rekommenderar att du köper ett öppet luftfiler plus ett effeksystem, det ger väldigtr mycket goare ljud. Och det där snacket om att man inte känner någon skillnad på effektsystem är bara skitsnack tycker jag.
Då är det öppet filter och en ljuddämpare som har ett väldigt grovt rör som gäller. Som min nija ungefär Skall fösöka skaffa ljud någon dag. Den ljuddämparen är mycket svår att köpa och fruktansvärt dyr, men själva konstruktionen är enkel så den borde du kunna göra själv typ.brandes skrev:2402649nja lita nnat med men det är en bra början
och lundgren det är lite grövre löjud jag vill åt
Lundgren skrev:2401756Allt beror ju på vad han gillar för ljud. Sätter man på ett effekt på nsr:en som t.ex jollymoto så låter den inte bra (enligt mig) Den låter som en cross ungefär och det passar ju inte direkt på en sporthoj enligt mig. Jag skulle hellre vilja ha mörkare ljud, men det kanske bara är ja
kom o lyssna på min så kommer du garenterat ända uppfattning, dock har jag shark...flexbert skrev:2408575Om man sätter gianellirör på en nyare nsr så låter den verkligen inte som en cross. Mer åt röjsågshållet
!ante skrev:2408642kom o lyssna på min så kommer du garenterat ända uppfattning, dock har jag shark...
Finnepinnen skrev:2400528tratt istället för ljuddämparen?
flexbert skrev:2408722Åkte med några polare upp till crusingen i malung i sommras
nsr med gianelli = Röjsåg
aprilia = symaskin
rd med effekt= moped?
ns med öppet filter och gianelli=cross
Min uppfattning. dom jag åkte meds också som jag fattade det
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!