Gocart den 18/10

mcgalningen

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
ZX10
Några som vill följa med och åka gocart 18/10?

vet inte om utomhus är öppen fortfarande annars någon inomhus bana. den jag kommer på just nu finns i s-tälje (inomhus)
tänkte kolla närmare om plats, tider och pris i veckan som kommer.

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Låter skoj!! :rock
Ska kolla jag oxå om jag hittar nån bra bana. :hej

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Det finns en i västeråsområdet!!! Jag ska fixa numret... försökte ringa som satan idag. Har lappen på jobbet :-(.

Fixar det på måndag.

Och ja, jag är satans på.

mcgalningen

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
ZX10
Pejo skrev:
Det finns en i västeråsområdet!!! Jag ska fixa numret... försökte ringa som satan idag. Har lappen på jobbet :-(.

Fixar det på måndag.

Och ja, jag är satans på.

Jag vet att det fanns en förut som dom lade ner i västerås.
vart ligger den nu?

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Vet inte 100.

Ja, jag hittade en lapp på tunbykrogen, som jag tog till jobbet...

Tror dom hette... ENA Hyrkart eller så... det måste vara samma gäng, men dom är inte kvar ute vid Örjanverkstan längre... på måndag får du telefonnumret...

*CASHMAN*

Ceterum censeo Sandviken esse delendam
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
SUZUKI RM250 -91
Jag kommer inte, jag vill åka på ett hjul, fyra känns överflödigt. Skönt att säsongen är över så man slipper visa att man inte är nån fena på att wheela. :eek:

/Cash is King!

mcgalningen

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
ZX10
*CASHMAN* skrev:
Jag kommer inte, jag vill åka på ett hjul, fyra känns överflödigt. Skönt att säsongen är över så man slipper visa att man inte är nån fena på att wheela. :eek:

/Cash is King!

vem har sagt att du behöver åka på fyra hjul??
du kan ju börja med 2 hjul sen wheela på det med gocarten så har du nått att bita i :D :D

Majk

Guest
Pejo skrev:
Verkar ju inte vara ett översvallande intresse precis, är det söndagsöppet som lockar eller ? Bingolotto ?

Det är min vikt som sätter stopp :p har nämligen kört gokart mot spenar som er förr å jag säger så här

- Det är askul att ligga längst bak som ett rundningsmärke när alla svischar förbi hela tiden :crash skulle behöva ett trimmkit till min om jag ska ställa upp eller en v8:a monterad så kanske jag kan köra jämt med er...men bra förslag....jag kan titta på å dricka sprit....det är jag bra på men då får ni lov att köra på Lördag....har inte för vana att dricka på Söndagar :crash

Last edited:

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Du kommer DEFINTIVT sist om du inte ställer upp. Om du ställer upp, är chansen stor att du kommer sist, men det finns en minimal chans att du inte gör det.

Om du inte ställer upp så är du definitvt inte gjord av det rätt virket... är det så man ska se dig, som en mjukis, som en mus snarare än en man ?

-"Are you cccccchicken ?"

Majk skrev:
Det är min vikt som sätter stopp :p har nämligen kört gokart mot spenar som er förr å jag säger så här

- Det är askul att ligga längst bak som ett rundningsmärke när alla svischar förbi hela tiden :crash skulle behöva ett trimmkit till min om jag ska ställa upp eller en v8:a monterad så kanske jag kan köra jämt med er...men bra förslag....jag kan titta på å dricka sprit....det är jag bra på men då får ni lov att köra på Lördag....har inte för vana att dricka på Söndagar :crash

mcgalningen

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
ZX10
Majk skrev:

Majk nu tycker jag du e för negativ.
om vi släpper i väg dig 30 min innan då??

klart du ska med det är ju körningen som e kul :rock

Majk

Guest
Jag åker suzuki det ger mig behovet av racing men sprit är gott :öl

I`m a chicccckkkkkken me dont like gokart me licke mc....förläng sommaren så jag kan åka mer :slicka

Bifogat

• race tlr tjej.jpg
    race tlr tjej.jpg
    75.9 KB · Visningar: 218

Majk

Guest
mcgalningen skrev:
Majk nu tycker jag du e för negativ.
om vi släpper i väg dig 30 min innan då??

klart du ska med det är ju körningen som e kul :rock

:D behöver en dag i försprång så det är ingen ide :tummenupp men sprit jag kan dricka som py phan :slicka

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...