Robz skrev:2629314Kom dit i morgon istället - som sagt, 250+ på 90-väg ligger inte mig i smaken... jag sätter 120 fikor på att du inte hänger med på bana, vare sig GoCart eller Hoj
Robz skrev:2629314Kom dit i morgon istället - som sagt, 250+ på 90-väg ligger inte mig i smaken... jag sätter 120 fikor på att du inte hänger med på bana, vare sig GoCart eller Hoj
Det där kom ju från rätt röv.... Hur många varv hade du kört i Landskrona sa du?Robz skrev:2629742Inte tjuvstarta med träning nu!
10 minuter... de lade om banan för några veckor sedanMaverick_ou812 skrev:2629825Det där kom ju från rätt röv.... Hur många varv hade du kört i Landskrona sa du?
Kungen skrev:2630331Har ju haft finbesök i dag.
vår nya granne var och hälsade på i dag när jag kom hem.
bilderna är på väg upp....
Robz skrev:2630348Om jag förstår saken rätt, så är ju det inget "finbesök" (Mavve som granne - Jisses, får du lägre taxeringsvärde nu?)
Jubba nu med bilderna
Kul att vara jämn på 38:5 tider... bara 2 sekunder efter dig per varv.Robz skrev:26300674st kombatanter hade skitskoj idag + Kungen som gjorde en förtjänstfull insats som fotograf - upp med bilderna då!
För 100:- körde vi i över 20 minuter
Resultat:
Robz: 36.46
Mavve/Patrik: 38.51/38.53 (vet ej vem som var vem... men den som körde 38.51 låg på väldigt jämna varvtider )
Oas: 40.24
Jimmyretta föredrog att måla i sitt hus framför förnedring
Mellandagarna nästa race?
Tack för kaffet! Hälsa frugan.Kungen skrev:2630331Har ju haft finbesök i dag.
vår nya granne var och hälsade på i dag när jag kom hem.
Finbesöket måste ju vara jag. Micke fick bara följa med eftersom han råkar vara deltidsgranneRobz skrev:2630348Om jag förstår saken rätt, så är ju det inget "finbesök" (Mavve som granne - Jisses, får du lägre taxeringsvärde nu?)
Gaahhh... förgyller ju Sundets pärla på halvtid så taxeringsvärdet lär gå UPP!!Robz skrev:2630348Om jag förstår saken rätt, så är ju det inget "finbesök" (Mavve som granne - Jisses, får du lägre taxeringsvärde nu?)
Jubba nu med bilderna
Självklart var det dig Kungen menade.Tingeling skrev:2630437Finbesöket måste ju vara jag. Micke fick bara följa med eftersom han råkar vara deltidsgranne
Ja, visst var det mysigtKungen skrev:2630730Ja det var helt sjukt så fin himlen blev..
ni måste hojta till nästa gång ni skall ut på eventyr. så kommer jag sladdande med Beemern o fotar. är typ det enda jag har att göra nuförtiden.
fler bilder på solnedgången där jag o mi chauför stod och hade lite mysigt.
http://x3mkungen.mine.nu/totte/pictures/20061126_solnedgang/
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |