Goerunda med avslutning grill samt bad?
Det fördes livliga diskutioner med en viss Lodet på SH Pub#4 för några dagar/veckor sedan angående en perfekt sommardag.
Vi kom dock fram till följande.
1. En rejäl runda på vackra småländska vägar
2. Bad i en vacker småländsk sjö (vattentemp är helt ovidkommande)
3. Grillning av ett stycke kött intagandes medelst ett gött öl.
Detta kommer att genomföras någon gång till sommaren.
Ja jag vet att det är ett litet tag tills dess men att fundera ut allt och framför allt vad för runda som skall tagas är en tidskrävande process
Så jag vill att samtliga upplysta kronobergare funderar ut sin absolut bästa hojtur.
Jag räknar med att få med mellan 30-40 mil av kurvorgier som avslutas enligt den listan (och alla vet att listor är helkul ) som står lite högre upp.
Någon gång slutet maj, början juni borde vi kunna få igenom detta.
Start samt målgång kommer att bli i det vackra Norrhult/Klavreström.
Övernattning ordnas i dessa orters MC stuga alt i vänliga SH-folks bostäder.
Rundan kommer att ordnas av undertecknad men hoppas få med både Urshult samt Fågelfors.
Intressenter samt medarrangörer teckna Eder
Det fördes livliga diskutioner med en viss Lodet på SH Pub#4 för några dagar/veckor sedan angående en perfekt sommardag.
Vi kom dock fram till följande.
1. En rejäl runda på vackra småländska vägar
2. Bad i en vacker småländsk sjö (vattentemp är helt ovidkommande)
3. Grillning av ett stycke kött intagandes medelst ett gött öl.
Detta kommer att genomföras någon gång till sommaren.
Ja jag vet att det är ett litet tag tills dess men att fundera ut allt och framför allt vad för runda som skall tagas är en tidskrävande process
Så jag vill att samtliga upplysta kronobergare funderar ut sin absolut bästa hojtur.
Jag räknar med att få med mellan 30-40 mil av kurvorgier som avslutas enligt den listan (och alla vet att listor är helkul ) som står lite högre upp.
Någon gång slutet maj, början juni borde vi kunna få igenom detta.
Start samt målgång kommer att bli i det vackra Norrhult/Klavreström.
Övernattning ordnas i dessa orters MC stuga alt i vänliga SH-folks bostäder.
Rundan kommer att ordnas av undertecknad men hoppas få med både Urshult samt Fågelfors.
Intressenter samt medarrangörer teckna Eder
Last edited: