Vi kan bestämma nån dag som vi kör ett klubb race...sanntur skrev:OK, vi skiter i det då... BARA att höra av sig om det är NÅN som vågar ta ett "RACE"!!
Pelle k skrev:Jag hänger på och racar gocart bara det inte är på onsdagar då jag är på
gälleråsen och tränar rr.Hallå hjärtat!! Bara DU bokar och det är efter 17.00 så e jag på direkt..
PINSAMT!!! (Med en kusin som SATSAR på att komma sist)p_pantern skrev:hallå grabbar...
kanske hänger på, nån måste ju ligga i bakvattnet så att ni inte behöver oroa er för att komma sist.....
sanntur skrev:JaHa, försöker igen, NÅN som har lust att "latcha" lite ?? Kanske lättare att få till nåt nu på sen sommaren?? GENTLEMANNAKÖRNING givetvis!! Kom igen nu "FLICKOR"
Nej, hade det bara behövts en hoj så hade jag varit med. Men nu behövs det cash för att vara med... Då blir det jobbigare...sanntur skrev:Man behöver ingen hoj för gocart...
p_pantern skrev:hallå, en hälsning från soliga skåne... har hört rykten om att det vankas kocart på onsdag....
hoppas verkligen att ni blir från körda av "miss mattant 2004"
skönt att krister har fått in lite jobb till er så att ni slipper sitta vid internet hela dagarna...
Hei Pa....
Jag e med.Firefly skrev:Jag har redan sparat ihop pengarna. Så när det blir aktuellt att beställa minimoto nästa gång så gör jag det.... Ni är väl med eller?
Jag är på!! Lätt asså... hur ball som helst ju..Firefly skrev:Jag har redan sparat ihop pengarna. Så när det blir aktuellt att beställa minimoto nästa gång så gör jag det.... Ni är väl med eller?
Firefly skrev:Jag har redan sparat ihop pengarna. Så när det blir aktuellt att beställa minimoto nästa gång så gör jag det.... Ni är väl med eller?
Wolfskin skrev:Ni tror väl inte att det redan börjar gnällas från regeringen...
Ska fan sluta berätta vad jag vill å ska köpa.
Fan går dom special kurs i skolan i hur man gnäller som bäst eller???
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|