Goodstuff

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag har funderat varför man kallar sig så, men så slog det mig, Gustav jobbar som roddare och träffar massor av rockers, en sen natt så krockade han med Alice Cooper i korridoren, då sa Gustav eggskjus mi kenn ajj hävv jår attågraf, sure dude sa Alice, what is your name, majj näjm is Gustav, Okay Goodstuff here you are :rock

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nej nu har ni fel allihop. Gubbstuff är i Finland och ska se på roadracing.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
Skitsnack han talade inte sanning den gången heller, Goodstuff är en mytoman.
Det har jag också hört. Och att han även lider av kleptomani. Men det behöver inte vara sant.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bingo skrev:
Det har jag också hört. Och att han även lider av kleptomani. Men det behöver inte vara sant.

Goodstuff nykter idag ja det kunda man läsa i Närkes Allehanda igår, det stämde säkert inte, jag har hört ifrån osäkra källor att han pimplar lättöl & svagdricka nästan varje Lunch, att han dessutom går runt i lounger och plockar på sig gratis jordnötter & gelehallon, detta torde räcka för att banna honom för evigt, jag hoppas att jag slipper se Gubbstrutt på bana nu i sommar ;)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Whoohoo! Faan vad fränt! En egen tråd! :rock
Gamlot i Åkarp är inte helt ute och cyklar även om Alice Cooper var ruskigt oskyldig.
Det är ju tur för Gamlot att vi ska åka i olika grupper den 5/7!

Jag är inte i Finland men jag ska dit i helgen och kanske klämemr in ett besök på SO:t. Så lite fel och lite rätt var det allt.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Goodstuff skrev: