Goodstuff

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag har funderat varför man kallar sig så, men så slog det mig, Gustav jobbar som roddare och träffar massor av rockers, en sen natt så krockade han med Alice Cooper i korridoren, då sa Gustav eggskjus mi kenn ajj hävv jår attågraf, sure dude sa Alice, what is your name, majj näjm is Gustav, Okay Goodstuff here you are :rock

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nej nu har ni fel allihop. Gubbstuff är i Finland och ska se på roadracing.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
Skitsnack han talade inte sanning den gången heller, Goodstuff är en mytoman.
Det har jag också hört. Och att han även lider av kleptomani. Men det behöver inte vara sant.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bingo skrev:
Det har jag också hört. Och att han även lider av kleptomani. Men det behöver inte vara sant.

Goodstuff nykter idag ja det kunda man läsa i Närkes Allehanda igår, det stämde säkert inte, jag har hört ifrån osäkra källor att han pimplar lättöl & svagdricka nästan varje Lunch, att han dessutom går runt i lounger och plockar på sig gratis jordnötter & gelehallon, detta torde räcka för att banna honom för evigt, jag hoppas att jag slipper se Gubbstrutt på bana nu i sommar ;)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Whoohoo! Faan vad fränt! En egen tråd! :rock
Gamlot i Åkarp är inte helt ute och cyklar även om Alice Cooper var ruskigt oskyldig.
Det är ju tur för Gamlot att vi ska åka i olika grupper den 5/7!

Jag är inte i Finland men jag ska dit i helgen och kanske klämemr in ett besök på SO:t. Så lite fel och lite rätt var det allt.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Goodstuff skrev:
...Det är ju tur för Gamlot att vi ska åka i olika grupper den 5/7!...
Aha! Det där är ju en utmaning! Händelsevis kommer min laptimer att följa med åkarparn till Knutstorp just den dagen. Micke hjälper dig sätta fast den. Sen kan ni jämföra och omedelbart rapportera utfallet hit. :tummenupp :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Bingo skrev:
Aha! Det där är ju en utmaning! Händelsevis kommer min laptimer att följa med åkarparn till Knutstorp just den dagen. Micke hjälper dig sätta fast den. Sen kan ni jämföra och omedelbart rapportera utfallet hit. :tummenupp :D

1. Jag får inte ta tid, träna för att tävla eller dylikt för mitt Försäkringsbolag.
2. Vem har sagt att jag ska vara snabbare än Gamlot? Det är bara tur för honom att jag inte kör i licensgruppen.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
Whoohoo! Faan vad fränt! En egen tråd! :rock
Gamlot i Åkarp är inte helt ute och cyklar även om Alice Cooper var ruskigt oskyldig.
Det är ju tur för Gamlot att vi ska åka i olika grupper den 5/7!

Jag är inte i Finland men jag ska dit i helgen och kanske klämemr in ett besök på SO:t. Så lite fel och lite rätt var det allt.
Berätta hur det gick till då, jag hade på känn att Goodstuff är engelska för Gustav, vilken rocker sa detta till dig, berätta nu annars :mad:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jag skulle ha varit på färjan till Helsingfors om två timmar men så blev min van 5-6-cylindrig när det regnade på den så jag fick lägga de pengarna på bilrenovering istället.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
GSXR1100R skrev:
Berätta hur det gick till då, jag hade på känn att Goodstuff är engelska för Gustav, vilken rocker sa detta till dig, berätta nu annars :mad:

Annars?!? Ibland får du allt storhetsansinne framför skärmen tror jag. Gubbstuff är mycket större o starkare än dig ....

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Annars?!? Ibland får du allt storhetsansinne framför skärmen tror jag. Gubbstuff är mycket större o starkare än dig ....
Är han typ skitstor och skitstark? :skrämd

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Han kan inte slå mig, då får han inga flera egotrådar, dessutom så är han liten & vek, jag träffade Goodstuff på Knudan, en rädd svag kille med runda glasögon, fjällrävenbyxor, stickad tröja och sandaler, en sådan kille skrämmen ingen...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
GSXR1100R skrev:

Det varsångaren i bandet Archers Of Loaf - sätter 100 spänn på att du aldrig har hört talas om dem.

Bingo skrev:
Är han typ skitstor och skitstark?

Varken eller men framförallt pacifist så du kan känna dig trygg. :hej

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bingo skrev:
Är han typ skitstor och skitstark? :skrämd

Jag sa att han var större och starkare än GSXR1100R. Detär ungefär som att säga att någon är snabbare än mig...

Sen är han våldsam också..... som en brevduva ungefär.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...