Goodstuff

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
GSXR1100R skrev:
Han kan inte slå mig, då får han inga flera egotrådar, dessutom så är han liten & vek, jag träffade Goodstuff på Knudan, en rädd svag kille med runda glasögon, fjällrävenbyxor, stickad tröja och sandaler, en sådan kille skrämmen ingen...

:rofl

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
GSXR1100R skrev:
Han kan inte slå mig, då får han inga flera egotrådar, dessutom så är han liten & vek, jag träffade Goodstuff på Knudan, en rädd svag kille med runda glasögon, fjällrävenbyxor, stickad tröja och sandaler, en sådan kille skrämmen ingen...

Det märks att du inte har sett honom när han, styrkt av alkohol, spänner ögona i tanten som kränger burgare i Herrljunga centrum och hjärtlöst konstaterar: Det är inga frön på de här bröna....

Eller när han med vredesfylld halländsk röst försöker få den automatiserade telefonsvararen att förstå att han ska från "Herrljunga till Örebro.......

Hårda bud... :skrämd

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Chrille skrev:
Det märks att du inte har sett honom när han, styrkt av alkohol, spänner ögona i tanten som kränger burgare i Herrljunga centrum och hjärtlöst konstaterar: Det är inga frön på de här bröna....

Eller när han med vredesfylld halländsk röst försöker få den automatiserade telefonsvararen att förstå att han ska från "Herrljunga till Örebro.......

:rodnar

Vadå? Heter det inte Hejjljunga och Öjebjo?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Det varsångaren i bandet Archers Of Loaf - sätter 100 spänn på att du aldrig har hört talas om dem.

Du är skyldig mig 100 spänn

Bifogat

• aol1.jpg
    aol1.jpg
    66.7 KB · Visningar: 128

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Chrille skrev:

:rofl

Varför fick jag inte bevittna detta? Det MÅSTE bli en tredje västkustfest, SNART. :fakta :öl

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Fel igen. Nu har du 50% chans att gissa rätt på de två som är kvar. Lycka till!
Du fattar ju inte, han med Japanska tecken på Tröjan Eric Bachmann ;)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chrille skrev:

Jösses, vilka flashbacks man får! Moahaha! :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...