Sniglom
Gudomlig sporthojare
Du fäster det i styrkronan så det snurrar med när du svänger?Har två st., en för eluttag samt en för GoPron
View attachment 475001
Detta fästet va?
Du fäster det i styrkronan så det snurrar med när du svänger?Har två st., en för eluttag samt en för GoPron
View attachment 475001
Borde den inte heta kåpplast...? ?Det heter kåpglas, vindruta har man på bilar.
Joo, kåpplast är ett bra ordBorde den inte heta kåpplast...? ?
Jag ska f*n använda det på nästa Blocket annons.Joo, kåpplast är ett bra ord
Det stämmer, iofs inga större rörelser när man kör. Både GoPron o eluttaget bra skyddat och instrumenttavlan kommer med i bild på inspelat material om man vill detta. Lite pilligt med utrymme för startnyckeln men det får jag leva med
Ja han gjorde misstaget placera GoPro'n så Gopro'n vid kontakt med sten(?) i backen gick genom hjälmen in i hans tinning....obra.Och hur gick det för Schumacher?
Är inte vitsen att se lite av hojen - annars kan filmen vara tagen med bil/cykel/drönare. Kanske bara jag som är tjurig, men gillar IoM-filmerna där man ser varvräknare alt. ena sidan av framhjulet - ger mer närvarokänslaJa, det där ser ju bra ut.
Jag tänkte att man skulle kunna sätta hjälmfästet på rutan, om man inte vill ha med någonting alls av hojen.
Det tycker jag också.Är inte vitsen att se lite av hojen - annars kan filmen vara tagen med bil/cykel/drönare. Kanske bara jag som är tjurig, men gillar IoM-filmerna där man ser varvräknare alt. ena sidan av framhjulet - ger mer närvarokänsla
Jag var inte ute efter att göra en fräck video, jag ville se hur jag positionerade mig på hojen när jag körde bana. Hade egentligen inte behövt se framåt för det, men när det ändå är en 360-kamera jag har så blir det enklare att navigera i videofilerna.Är inte vitsen att se lite av hojen - annars kan filmen vara tagen med bil/cykel/drönare. Kanske bara jag som är tjurig, men gillar IoM-filmerna där man ser varvräknare alt. ena sidan av framhjulet - ger mer närvarokänsla
Jag jobbar på att lära mig kroppsposition och hänga av mer & bättre. Där jag är nu tycker jag det är givande att se hur jag sätter händer och jobba med armarna.Om du inte är så sugen på att se framåt, eller åtminstone att det inte är det viktiga, borde det inte gå lika bra att montera kameran bakom dig?
Vad är det för hoj till att börja med?Jag jobbar på att lära mig kroppsposition och hänga av mer & bättre. Där jag är nu tycker jag det är givande att se hur jag sätter händer och jobba med armarna.
Men jag har inte testat hur det blir att fästa den i bakänden, kanske syns tillräckligt bra där med. Skulle ju kunna pröva och se. Hur brukar man fästa det?
S1000RR 2011 samt CBR600FS 2002.Vad är det för hoj till att börja med?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|