sandstream
Guest
Det var alla som blev någorlunda bra. Resten är kasserade.Var de alla dina bilder eller är de fler på gång Perra?
Det var alla som blev någorlunda bra. Resten är kasserade.Var de alla dina bilder eller är de fler på gång Perra?
Snart får du se det på film...
Äsch, jag tycker det ser bra ut.He....av någon anledning så misstänker jag att det inte kommer att se ut att gå speciellt snabbt i rörligt format.
En liten serie Fritte tog av min lilla detour
Köpt några Trisslotter den senaste tiden...
Är det så illa att ingen lyckades få min lilla flygtur på bild på lördagen? Jag hörde ryktas om någon som filmade, men tydligen åt fel håll. Finns det månne ljud på den filmen? Jag försöker komma på vad jag egentligen gjorde...
Coooool sladd. Som sagt...
Ansiktsuttrycket på killen i blå hatten är ju oslagbart
Edit: Lite sen
Film underlättar ju men om det inte finns film så kanske du ändå kan komma fram till en trolig orsak. Och med lite hjälp få bort tveksamheten i vad som hände!
Vad minns du?
Mvh!
// Niklas
Det hade gått rätt bra under några varv och tempot var (med mina mått...) ganska högt. Vi hade talat lite om gaskontroll på kvällen innan och även nämnt det under dagen, så jag vet att jag medvetet gick på gas i den kurvan betydligt tidigare än jag gjort innan för att testa detta. Min gissning är helt enkelt för tidig/för mycket gas under för mycket nedlägg.
Jag har inga minnen innan om att jag kände att det höll på att gå åt pipan, helt plötsligt börjar bakhjulet vandra iväg, och då släpper jag (antar jag) på gasen, en sekund senare är jag påväg ut i gruset.
Alternativet är att jag slagit av på gasen mitt i kurvan av någon anledning, men då *tror* jag att framhjulet borde stuckit iväg istället. Och att köra med lite gungig ram och småsläpp både fram och bak är jag ju inte helt ovan vid från trx-tiden...
All in all, jag vettefan precis vad som hände. Ont gjorde det iallfall!
Av bilden med dig och föraren framför ser det ju onekligen ut som att det är i anslutning till instyrningen ...
Nja, det där är inte jag. Jag gjorde en vacker highsider precis på väg upp ur kurvan...
Tackar, tackar!Ligger på http://picasaweb.google.se/The1Montana/GotlandRing2008Helg2, mer kommer så småningom.
http://picasaweb.google.se/The1Montana/GotlandRing2008Helg2Album2
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |