Någon som vill byta från medel plats till snabb? Helgen 8-10 juni.
Jag kan eventuellt tänka mig det!
Någon som vill byta från medel plats till snabb? Helgen 8-10 juni.
Jag har tillgång till 60st Power Race Medium/Soft och 40st Soft i 190/55-17.
Hur många skaru ha?
Jag behöver Medium...Zx10R vettu....gasar sönder de mjukare rackarna
Den nya asvalterade infarten kommer att börja ca vid kalkstens fabriken. Den kommer senast vara klar till v25.
Om nya infarten går att använda så kan väl du kolla så att det rätt skyltat,ja mena den börjar ju inte på samma ställe.Och det är sommar hett med hög luftfuktighet så kom íhåg att ta med vatten.OBS det är mycke polis på Gotland nu jag har nog aldrig sett så mycke kollar.
Ringen har sagt att nya infarten INTE går att använda, på något ställe har dom stött på armeringsjärn som måste röjas undan för att schaktningen för asfalt ska bli rätt.
Det ska vara klart senast v 25 så nu till helgen har dom bett oss att använda den gamla infarten.
/Marcus
Hmmmm.... det var nån som fastnade där förra året med bil och släpFasiken också!! Den sista backen upp med makadam och tvär vänster är inte rolig!!
Nu blir man lite nervös, orkar en gammal trött skåpbil upp där?2972593Hmmmm.... det var nån som fastnade där förra året med bil och släp
Ja, förutsatt att du inte ligger i fiskör på en alldeles för hög växel. Att växla mitt i backen är inget att rekommenderaNu blir man lite nervös, orkar en gammal trött skåpbil upp där?
Jag brukar oftast fisköra i tvära vänstrar med skåpbilen2972606Ja, förutsatt att du inte ligger i fiskör på en alldeles för hög växel. Att växla mitt i backen är inget att rekommendera
Vi har kört upp för den backen med både trötta 1.6-liters bensinare (buss med två pers, två hojar, allt annat skräp) och pigga 2.5-liters dieselar. Det är bara att gasa och ta vänster när backen tar slut
Alternativt skita i vänstern och fortsätta ner i brottet på andra sidan.
Dra åt helvete va roligt det ska bli, jag e så taggad! Det här kommer gå rekordsnabbt ut i lecahavet.
Taggad här med, just nu får man köra som pippi bara... känns som ngt
fattas..
Nu blir man lite nervös, orkar en gammal trött skåpbil upp där?
Panik! Ingen som råkar sitta på en skåpbil motsv som rymmer två hojar? Den vi skulle låna blev visst utlånad på annat håll, 2 dar innan vi ska åka! Statoil vill ha 5k och de går inte om man ska äta denna månaden.
Så om någon inom 20mils radie från K-stad har en buss som han/hon inte behöver tors-sönd så skicka pm alt ring 0738201513
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari