Gotland Ring 2007 - Actionpics

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Allt som kan gå snett verkar gå snett. Med en vecka kvar så är hojen fortfarande i småbitar och inte alls hopplockad och inkörd... Hoppet har inte övergett mig helt ännu, men jag tänkte flagga för att det ev. kommer att finnas två platser den 8-10/6, färja bokad den 7/6-10/6, boende för två i lgh i Fårösund. En plats i lugn och en i medel.

Jag har som sagt inte gett upp helt än, lär försöka fram tills fredag eller måndag, är det inte löst då så, be prepared! Om skiten träffar fläkten så säljer jag helst allt i ett paket.

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Panik! Ingen som råkar sitta på en skåpbil motsv som rymmer två hojar? Den vi skulle låna blev visst utlånad på annat håll, 2 dar innan vi ska åka! Statoil vill ha 5k och de går inte om man ska äta denna månaden.

Så om någon inom 20mils radie från K-stad har en buss som han/hon inte behöver tors-sönd så skicka pm alt ring 0738201513

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Jag har fått plats nu till andra helgen 8-10 juni :banana
Hoppas att man inte blir för ägd :tungan Åker med licens/oförs!

// jonthe

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
Den nya asvalterade infarten kommer att börja ca vid kalkstens fabriken. Den kommer senast vara klar till v25.

Om nya infarten går att använda så kan väl du kolla så att det rätt skyltat,ja mena den börjar ju inte på samma ställe.Och det är sommar hett med hög luftfuktighet så kom íhåg att ta med vatten.OBS det är mycke polis på Gotland nu jag har nog aldrig sett så mycke kollar.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Om nya infarten går att använda så kan väl du kolla så att det rätt skyltat,ja mena den börjar ju inte på samma ställe.Och det är sommar hett med hög luftfuktighet så kom íhåg att ta med vatten.OBS det är mycke polis på Gotland nu jag har nog aldrig sett så mycke kollar.

Ringen har sagt att nya infarten INTE går att använda, på något ställe har dom stött på armeringsjärn som måste röjas undan för att schaktningen för asfalt ska bli rätt.

Det ska vara klart senast v 25 så nu till helgen har dom bett oss att använda den gamla infarten.

/Marcus

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Ringen har sagt att nya infarten INTE går att använda, på något ställe har dom stött på armeringsjärn som måste röjas undan för att schaktningen för asfalt ska bli rätt.

Det ska vara klart senast v 25 så nu till helgen har dom bett oss att använda den gamla infarten.

/Marcus

Fasiken också!! Den sista backen upp med makadam och tvär vänster är inte rolig!! :gnissla

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Nu blir man lite nervös, orkar en gammal trött skåpbil upp där?
Ja, förutsatt att du inte ligger i fiskör på en alldeles för hög växel. Att växla mitt i backen är inget att rekommendera :)

sandstream

Guest
Vi har kört upp för den backen med både trötta 1.6-liters bensinare (buss med två pers, två hojar, allt annat skräp) och pigga 2.5-liters dieselar. Det är bara att gasa och ta vänster när backen tar slut :)

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Vi har kört upp för den backen med både trötta 1.6-liters bensinare (buss med två pers, två hojar, allt annat skräp) och pigga 2.5-liters dieselar. Det är bara att gasa och ta vänster när backen tar slut :)

Alternativt skita i vänstern och fortsätta ner i brottet på andra sidan. :crash :kryckor

Dra åt helvete va roligt det ska bli, jag e så taggad! Det här kommer gå rekordsnabbt ut i lecahavet.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Taggad här med, just nu får man köra som pippi bara...:) känns som ngt
fattas..:skrämd :fattartil

Nåja förstå detta:

I förrgår trodde jag att jag hade sålt hojen...IGEN!!! dagarna före bankörning...vad tycker vi om det Tjoffe??

+ att jag fick reda på att mina beställda däck EJ skulle komma i tid, men framdäcken har jag. ALLA levererade och olevererade däck har jag dessutom redan betalt.

Kan man montera 120/70 på en 6" fälg?

Framför allt...vilket luftryck skall man ha då?

Nåja, ett av mina fälgset har åkt runt i min baklucka i 48timmar i sökande av däck...så nu blir det nog Haninge och handla däck som jag inte hade behövt...

Skönt att man är gjord av pengar:gnissla

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Nu blir man lite nervös, orkar en gammal trött skåpbil upp där?

Jo vi hjälpte några upp förra året som hade alldeles för lite fart och framhjulsdriven bil i kombination med ett släp som hade alldeles för högt kultryck.

Vi fick sitta på motorhuven 3-4 st så fick dom fäste i gruset :tummenupp

Lagom med fart upp så är det absolut ingen fara.
Har själv kört upp där med en Toyota Hiace med två hojar i och en Husvagn på 1500kg bakom så det är absolut inget problem eller nåt att vara rädd för.

/Nitrous

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Okej, nu är det verkligen nära. Bussen och vi åker från vårt hus 8.00 i morgon mot Nynäshamn.

Är alla redan packade och klara och är det BARA jag som har 51178 saker kvar att göra :va

Campar! HAWAII SKJORTAN !!!!!!!!!

MC Doktorn

Guest
Panik! Ingen som råkar sitta på en skåpbil motsv som rymmer två hojar? Den vi skulle låna blev visst utlånad på annat håll, 2 dar innan vi ska åka! Statoil vill ha 5k och de går inte om man ska äta denna månaden.

Så om någon inom 20mils radie från K-stad har en buss som han/hon inte behöver tors-sönd så skicka pm alt ring 0738201513

Täckt släp 7 kbm står i E-tuna om du vill äta

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...