Gottis skrev:2571117Synd att man inte vet hur tävlings schemat är för nästa år
Nitruos va gör du då om det är rookie tävlingssamtidigt du kan ju inte banga att sopa banan med mej
Liwa1 skrev:2571129Ähh, han sopar banan med dig med dubbelåttor nästa tävling istället
Gottis skrev:2571117Synd att man inte vet hur tävlings schemat är för nästa år
Nitruos va gör du då om det är rookie tävlingssamtidigt du kan ju inte banga att sopa banan med mej
Jag tror nog jag ska gå en mysig promenad med hunden i regnet mellan typ kvart över 9 å halv elva.. //jennybetsy skrev:2571071Jag lutar mig tillbaka i soffan och kollar CSI mellan 21-22
Dock SO helg... halvstor chans...Nitrous skrev:2571150Gottis, det kommer inte vara SM den helgen nästa år. Svemo har lyssnat på våra önskemål.
Tro mig, det kommer inte vara tävling då! Kan inte säga hur jag vet, men jag vet.....
Och Du kan ju fan inte lägga av nu när jag sett fram emot att få kramas lite med dig i depån , eller nåt.....
/Nitrous
betsy skrev:2571071Jag lutar mig tillbaka i soffan och kollar CSI mellan 21-22
Affe_R1 skrev:2571106Tänk om servern skulle rasa kl 21.31
Håll dig till att tävla du så du inte lär nån annan stackare dina spår, kan ju bli livsfarligtGottis skrev:2571140HAHA då får han va snabbare än på Mantorp
får se om jag ens ska köra blir att välja mellan att va Instruktör lr att tävla
Håll dig till att tävla du så du inte lär nån annan stackare dina spår, kan ju bli livsfarligtGottis skrev:2571140HAHA då får han va snabbare än på Mantorp
får se om jag ens ska köra blir att välja mellan att va Instruktör lr att tävla
J.Andersson skrev:2571191Håll dig till att tävla du så du inte lär nån annan stackare dina spår, kan ju bli livsfarligt
Nogger skrev:2571202703 Online just nu.... Det är inte farligt mkt
Vi har ansökt om SM vår "vanliga helg".......Nitrous skrev:2571150Gottis, det kommer inte vara SM den helgen nästa år. Svemo har lyssnat på våra önskemål.
Tro mig, det kommer inte vara tävling då! Kan inte säga hur jag vet, men jag vet.....
Och Du kan ju fan inte lägga av nu när jag sett fram emot att få kramas lite med dig i depån , eller nåt.....
/Nitrous
xyx skrev:2571194Hade varit kul. Men funkar tyvärr inte med Actionpics policy angående TH/IF för min del
Mattias skrev:2571231För att? Har du tänkt köra på nån? Nåja, mer plats för feta räjsinghojar. Och min lilla räjsinghoj.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|