En fråga av ren nyfikenhet. Hur många här är det som är licensierade RR förare och som kommer köra med racehojar under långhelgen?
då är vi tvåJag är en
Jag är en
Jag är en
då är vi två
en till med licens
sen undrar jag när samling/förarmötet är på torsdag??
Nu är det näraPå Torsdag är det förarmöte kl.08.45 för ALLA som ska köra.
Besiktning av hoj och inskrivning skall göras innan.
Ska försöka att vara där till 07.30.
Fick precis ett mail"Gotland Ring har mycket tydliga bullerkrav, enligt SBF/FIA – inget annat gäller. MC som ej uppfyller kraven åker ut"
//Mattias
Jaha där ser man,,har aldrig hört att det sagts ett ord om ljudet....Nu är det näraPå Torsdag är det förarmöte kl.08.45 för ALLA som ska köra.
Besiktning av hoj och inskrivning skall göras innan.
Ska försöka att vara där till 07.30.
Fick precis ett mail"Gotland Ring har mycket tydliga bullerkrav, enligt SBF/FIA – inget annat gäller. MC som ej uppfyller kraven åker ut"
//Mattias
1. Gotland Ring är dessvärre ingen utpost som myndigheterna har glömt, utan lyder under samma regelverk och lagar som alla övriga motorbanor i Sverige. ”Miljö och hälsa” på Gotland har satt strikta bullerkrav på vår bana och det är viktigt att vi respekterar detta. Det finns människor som bor i närheten, och vi vill på intet vis äventyra en god relation med dem. Därför utförs kontroller och mätningar enligt tydliga föreskrifter.
2. Arrangören har hyrt vår bana för ett eget event. Ingen personal eller annan kringservice ingår. Detta inkluderar givetvis kontakt med räddningspersonal. Gotland Ring kan endast ansvara för säkerhet etc, om hyrestagaren begär det. I detta specifika fall har jag personligen påmint arrangören om behovet av räddningsfordon och personal och rekommenderat kontakt med SLS i Visby.
Jag hoppas att alla deltagare får en underbar helg med ett välplanerat event och mycket bankörning.
Mvh
Nikolai Grull
Sales & Marketing Director
Gotland Ring AB
Nå det var ju en hel del som fotade hur ser det ut med bevisen? // Skog
Jag fotade lite, men kom hem mitt i natten så det har varit minst sagt lågprioriterat. Jag får se när det hinns med.Nå det var ju en hel del som fotade hur ser det ut med bevisen? // Skog
Nu har jag gått igenom 4000 bilder. Se denna tråd
Tack för en kul helg!
(Per som sprang runt med kameran över hela banan och var i vägen)
Oerhört visuellt och bra upplägg på fotona! Dessutom var dom schnygga!! Tack som f**n
Oerhört visuellt och bra upplägg på fotona! Dessutom var dom schnygga!! Tack som f**n
Per, Vilket fantastiskt snyggt upplägg av bilderna. Föredömligt!!!!
Sen va bilderna bra också.
Också nöjd att du stod i fel kurva vid min marksyning... .
Måste passa på och fråga.
Om någon (tex Slow Playing Children) har hittat mig på film så skulle jag bli oerhört glad om ni kunde dela med er av den till mig. Har fortfarande inte sett hur det ser ut när jag kör hoj.
Stort tack på förhand!!!!
Mvh
Martin
Svart- och silver-tejp Edition
Såg att vi va på samma bild
Måste vart när jag körde om
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|