Gotland Ring 2013 - Actionpics

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Det närmar sig! Stressmek hele eftermiddagen, bänkning imorgon för att få nya spridarna att lira silkeslent med tjockmotorn.

Piloten är det värre med... Behöver verkligen känna förtroende efter förra årets grande highsider. Ser fram emot att "hitta hem" igen. :gnissla

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Grevens MC är där. Om du menar fälgstripes så har dom detta såg jag,
http://grevensmcdelar.com/index.php?route=product/search&filter_name=fälgstripes
Föreslår att du kontaktar dom och beställer för annars är nog sannolikheten liten att dom har sånt med sig till Gotland Ring.

//Nitrous

Aja...
Ovan nämnda rimstripes var ett ironiskt skämt.
Men däremot tänkte jag köpa sätesgummi som förbeställdes via mail.
Man hann dock inte ta med detta och det kan väl så vara men ingen behagade maila tillbaka och berätta det utan det fick jag klart för mig i depån.
Lite surt att inte ha något att sitta på men jag löste det med ventilationsisolering och silvertejp.

Beckis

Medlem
Gick med
10 Aug 2005
Hoj
2007 Buell XB12S
Men däremot tänkte jag köpa sätesgummi som förbeställdes via mail.
Man hann dock inte ta med detta och det kan väl så vara men ingen behagade maila tillbaka och berätta det utan det fick jag klart för mig i depån.
Lite surt att inte ha något att sitta på men jag löste det med ventilationsisolering och silvertejp.

Hej! Hemskt ledsen att vi inte hann få med ditt sadelgummi! Din beställning kom mitt i "rusningstid" innan avfärd, och naturligtvis gör vi alltid allt vi kan för att få med allt, men ibland lyckas vi inte :(

Om du skickar din adress via facebookmeddelande på Grevenssidan eller till info@grevensmcdelar.com och refererar till detta, så skickar vi ett gratis sadelgummi till dig. Såklart löser det ju inte det redan inträffade men kanske att du sliter upp något sadelgummi till framöver :)

Hälsningar Rebecka på Grevens Motorcykeldelar AB.
Facebooklogo180x180.png

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Hej

Kommer ni länka något här till bilderna som togs under helg 2?

och tack för ett par grymma dagar :tummenupp

//Robban

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Hej

Kommer ni länka något här till bilderna som togs under helg 2?

och tack för ett par grymma dagar :tummenupp

//Robban

Hej Robban,

Tack själv för den här helgen och alla skratt och upplevelser vi alla bär med oss hem från "Öjn" :tummenupp

Hon som fotograferat den här sista helgen har lovat att meddela oss länken till bilderna när hon börjat lägga upp.
Självklart kommer vi meddela både här, på facebook och i nyhetsbrev var man kan hitta bilderna.

Mvh
Marcus

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Hej! Hemskt ledsen att vi inte hann få med ditt sadelgummi! Din beställning kom mitt i "rusningstid" innan avfärd, och naturligtvis gör vi alltid allt vi kan för att få med allt, men ibland lyckas vi inte :(

Om du skickar din adress via facebookmeddelande på Grevenssidan eller till info@grevensmcdelar.com och refererar till detta, så skickar vi ett gratis sadelgummi till dig. Såklart löser det ju inte det redan inträffade men kanske att du sliter upp något sadelgummi till framöver :)

Hälsningar Rebecka på Grevens Motorcykeldelar AB.
View attachment 386727

Fick lösa problemet med silvertejp och ett typ liggunderlag.
Var kanske inte ute i allt för god tid men hade jag fått ett svar att gummit inte kom med hade ett bättre alternativ organiserats hemmifrån.

Jag löser detta själv så oroa er inte för det.
Ville bara för en gångs skull att någon skulle ordna något till mig men det gick sådär.

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer
Det verkar vara billigare med lagring än med bandbredd så Dropbox kopplar bort mig ibland när ni tankat för mycket. Går det inte så försök igen senare :)

EDIT: Snart har jag köpt mig pro-abonnemang så då ska det gå bättre!

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...