Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Sb skrev:2572558Ja, kanske dags för B1 & B2 att börja fundera på att hyra Gotland Ring
Jaaa och bara för UaRR folk!
Ska vi göra en intresse lista?
Sb skrev:2572558Ja, kanske dags för B1 & B2 att börja fundera på att hyra Gotland Ring
Dr.Bike skrev:2571885I'm ON!
Oförsäkrad/Licens (ska alltså kubbas med Kidden och RR-Jonas!)
Om jag förstod det rätt så tar Liwa1 eller Nitrous kontakt med dig om så är fallet.Hightower skrev:2572755Signade upp på reservlistan jag.. tog ett försök till plats för damen med.
Men hur får man veta om det gått vägen??
RR_Jonas skrev:2572908Är ni säkra på att ni har fått plats? När jag skickade in min anmälan så fanns det 22 platser kvar i Licens/Oförsäkrad, så jag tycker att jag borde ha fått plats men vågar inte hoppas .
Du, doktorn. Finns det en bädd över i stugan?
Affe_R1 skrev:2574127Om jag förstod det rätt så tar Liwa1 eller Nitrous kontakt med dig om så är fallet.
Kamikaze kid skrev:2574445Jag är kla för första helgen!
Tellan skrev:2574493Jag får åka andra helgen.
Titania skrev:2574470Grattis eftersom det verkar vara ett hett eftertraktat evenemang.
Vad är det som gör att det är ett sånt drag efter platserna? Vad är det som gör att just GotlandRing är så poppis? Lyckad marknadsföring, extremt upphaussat eller nåt annat? Det finns ju en massa andra bandagar runt om i Sverige.
nilzz skrev:25745571-3/6
Kamikaze kid
nilzz
Jayhawk
8-10/6
Sb
Björn
Tellan
Vaddå? Vad är det för fel på andra helgen, du får ju utomordentligt trevligt sällskap av mig, Björn och Tellan! och säkert några fler...Dr.Bike skrev:2574620Fick besked att jag inte kom med (trots ett positivt förhandsbesked), Så nu har jag plats andra helgen...
Få se hur man gör nu.
Dr.Bike skrev:2574620Fick besked att jag inte kom med (trots ett positivt förhandsbesked), Så nu har jag plats andra helgen...
Få se hur man gör nu.
Sb skrev:2574664Vaddå? Vad är det för fel på andra helgen, du får ju utomordentligt trevligt sällskap av mig, Björn och Tellan! och säkert några fler...
nilzz skrev:2574679Fy vad tråkigt! Hoppas att du lyckas byta helg!
Dr.Bike skrev:Ja...
Eller inte!
Läs Sb´s inlägg och byt helg du med!!
Här kan du "åka" med runt Gotland Ring iofs. med bil.Titania skrev:2574470Grattis eftersom det verkar vara ett hett eftertraktat evenemang.
Vad är det som gör att det är ett sånt drag efter platserna? Vad är det som gör att just GotlandRing är så poppis? Lyckad marknadsföring, extremt upphaussat eller nåt annat? Det finns ju en massa andra bandagar runt om i Sverige.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|