Gotlandring 2007

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Dr.Bike skrev:
2571885 I'm ON! :rock

Oförsäkrad/Licens (ska alltså kubbas med Kidden och RR-Jonas!) :tummenupp

Är ni säkra på att ni har fått plats? När jag skickade in min anmälan så fanns det 22 platser kvar i Licens/Oförsäkrad, så jag tycker att jag borde ha fått plats men vågar inte hoppas :gnissla.

Du, doktorn. Finns det en bädd över i stugan?

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Hightower skrev:
2572755 Signade upp på reservlistan jag.. tog ett försök till plats för damen med.
Men hur får man veta om det gått vägen??:confused:
Om jag förstod det rätt så tar Liwa1 eller Nitrous kontakt med dig om så är fallet.

Dr.Bike

Guest
RR_Jonas skrev:
2572908 Är ni säkra på att ni har fått plats? När jag skickade in min anmälan så fanns det 22 platser kvar i Licens/Oförsäkrad, så jag tycker att jag borde ha fått plats men vågar inte hoppas :gnissla.

Du, doktorn. Finns det en bädd över i stugan?

Såvida jag FÅR en stuga så.
Jag har inte kollat svar ännu, men enligt Kiddo så var stugorna redan bokade... :(
Tält är inte ett alternativ i min ålder heller...

Hightower

I mitt jobb lyser alltid solen..
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
RSV1000Mille Factory -04
Affe_R1 skrev:
2574127 Om jag förstod det rätt så tar Liwa1 eller Nitrous kontakt med dig om så är fallet.

Tack mannen.. Då sitter man på nålarna å väntar då..:tummenupp

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Kamikaze kid skrev:
2574445 Jag är kla för första helgen!

Grattis eftersom det verkar vara ett hett eftertraktat evenemang. :tummenupp
Vad är det som gör att det är ett sånt drag efter platserna? Vad är det som gör att just GotlandRing är så poppis? Lyckad marknadsföring, extremt upphaussat eller nåt annat? :va Det finns ju en massa andra bandagar runt om i Sverige.

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Tellan skrev:
2574493 Jag får åka andra helgen.

Björn och jag fick plats första helgen men valde att byta till andra för att det passar oss mycket bättre!

Ska vi göra en lista? :)

1-3/6
Kamikaze kid

8-10/6
Sb
Björn
Tellan

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
1-3/6
Kamikaze kid
nilzz

8-10/6
Sb
Björn
Tellan[/QUOTE]

Jag har möjlighet att få hyra en bygdegård i Endre, det är en bit till banan ca 3mil. Men boendet är bra, ett liten stuga på ca 300kvm har för mig att det kostar ca 100kr pp för en natt. Det fins plats för runt 20 st.
Så om det är intresse för det så kan jag höra mig för om det är ledigt.

Titania skrev:
2574470 Grattis eftersom det verkar vara ett hett eftertraktat evenemang. :tummenupp
Vad är det som gör att det är ett sånt drag efter platserna? Vad är det som gör att just GotlandRing är så poppis? Lyckad marknadsföring, extremt upphaussat eller nåt annat? :va Det finns ju en massa andra bandagar runt om i Sverige.

Det är för att det är Sveriges roligaste bana som gör att det är så poppis :)
Varför det är så poppis med just Actionpics vet jag inte, har aldrig kört med dom förr. Men det ska bli kul att pröva.

Det där med att hyra ringen själv vore ju inte helt fel. När jag var där i sommras så fick jag ett erbjudande om att hyra ringen för privat körning. Kommer inte ihåg vad det skulle kosta, men det var iaf billigare än vad det var att köra med Actionpics mfl.
Men man får nog räkna med att om man bokar privat så blir det på en dag då inga andra vill ha banan.

Last edited:

Pärpen

Can I Play With Madness?
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
ER6n-06 såld R1-01 såld
nilzz skrev:
2574557 1-3/6
Kamikaze kid
nilzz
Jayhawk

8-10/6
Sb
Björn
Tellan

Jag har möjlighet att få hyra en bygdegård i Endre, det är en bit till banan ca 3mil. Men boendet är bra, ett liten stuga på ca 300kvm har för mig att det kostar ca 100kr pp för en natt. Det fins plats för runt 20 st.
Så om det är intresse för det så kan jag höra mig för om det är ledigt.

Det är för att det är Sveriges roligaste bana som gör att det är så poppis :)
Varför det är så poppis med just Actionpics vet jag inte, har aldrig kört med dom förr. Men det ska bli kul att pröva.

Det där med att hyra ringen själv vore ju inte helt fel. När jag var där i sommras så fick jag ett erbjudande om att hyra ringen för privat körning. Kommer inte ihåg vad det skulle kosta, men det var iaf billigare än vad det var att köra med Actionpics mfl.
Men man får nog räkna med att om man bokar privat så blir det på en dag då inga andra vill ha banan.[/QUOTE]

Jag är intresserad av boende!
/Johan

Dr.Bike

Guest
Fick besked att jag inte kom med :gråta (trots ett positivt förhandsbesked), Så nu har jag plats andra helgen...
Få se hur man gör nu.

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Dr.Bike skrev:
2574620 Fick besked att jag inte kom med :gråta (trots ett positivt förhandsbesked), Så nu har jag plats andra helgen...
Få se hur man gör nu.
Vaddå? Vad är det för fel på andra helgen, du får ju utomordentligt trevligt sällskap av mig, Björn och Tellan! och säkert några fler...

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Dr.Bike skrev:
2574620 Fick besked att jag inte kom med :gråta (trots ett positivt förhandsbesked), Så nu har jag plats andra helgen...
Få se hur man gör nu.

Fy vad tråkigt! Hoppas att du lyckas byta helg!

Dr.Bike

Guest
Sb skrev:
2574664 Vaddå? Vad är det för fel på andra helgen, du får ju utomordentligt trevligt sällskap av mig, Björn och Tellan! och säkert några fler...

Åh! *glad igen* Så ni har DEN helgen! (ser nu i tråden som jag inte läste innan! :tummenupp)
Då övertalar vi kidden om att byta helg istället! (jag har ju plats för hojen i hans Van... ;))

Vi fastslår att Kiddo får byta! Alla som röstar för PM:ar honom och säger det! :)
Då skulle ju helg 2 bli en redigt trevlig grupp ju! Massa Uarr:are!
För mig spelar det ju ingen teater VILKEN av helgerna, bara man slipper åka ensam och grina... :D

nilzz skrev:
2574679 Fy vad tråkigt! Hoppas att du lyckas byta helg!

Ja...
Eller inte!
Läs Sb´s inlägg och byt helg du med!!

Last edited:

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Dr.Bike skrev:
Ja...
Eller inte!
Läs Sb´s inlägg och byt helg du med!!

Det var ju så bra att man ändå var ledig den helgen 1-3:e, men man kan ju alltid ta ut föräldrar ledigt :D Vore ju kul om vi var flera som åker så jag ska se vad jag kan göra.

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Titania skrev:
2574470 Grattis eftersom det verkar vara ett hett eftertraktat evenemang. :tummenupp
Här kan du "åka" med runt Gotland Ring iofs. med bil.
Men det är ju ändå en Honda:)
http://www.youtube.com/watch?v=AkezDmD5aBw
Ser väl kul ut va!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...